מבזקיםמשפטי/פלילי

עימותים בהר מירון: עשרות פרצו את המחסום המשטרתי בכניסה לקבר הרשב"י

עשרות קיצונים פרצו לפני זמן קצר (חמישי) לציון קברו של הרשב"י בהר מירון. הפורצים שברו את המחיצות בין מתחם הגברים לנשים, זרקו את הגדרות בפרעות וסיכנו חיי אדם, נשים וטף. המתפרעים החלו משחיתים את מתחם הקבר.

השוטרים חילצו את הנשים והילדים מחוץ לציון ופועלים כדי למנוע את דוחק וסיכון חיי אדם. בשלב זה תנועת האוטובוסים להר הופסקה. הציבור מתבקש לא לנסות להגיע למקום.

‏ממטה ההסברה לאירועי הר מירון נמסר: "לאור צפיפות רבה בציון ובהמשך להערכת מצב של משטרת ישראל הוחלט לעצור הגעה של המבקרים לציון בשלב זה עד לטיפול מלא. אין נפגעים אנו מבקשים להאזר בסבלנות עד לטיפול באירוע."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) תקף: "הכאוס במירון זהו כישלון ענק של מתן כהנא, בהמשך לכישלונות האקוטיים של ממשלת השמאל בה הוא חבר. אני מחזק את ידי העולים למירון ומפציר בהם להמשיך לשמוח בשמחתה של תורה ולהקפיד מאוד על "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" על אף הקושי הגדול שנוצר".

צילום: מתוך קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button