מבזקיםמשפטי/פלילי

האני מסראתי נרצח בכפר ג'ת: רעול פנים נכנס למינימרקט וירה מטווח קצר

האני מסראתי, תושב ג'לג'וליה בן 26 נורה אתמול (חמישי) למוות כשהיה במינימרקט בכפר ג'ת שבמשולש. אלמוני, רעול פנים נכנס למקום כשהוא חמוש באקדח וביצע לעברו ירי מטווח קצר של מספר כדורים.

כתוצאה מהירי מסראתי נפצע באורח אנוש ופונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם מת מפצעיו כעבור זמן קצר והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

ממגן דוד אדום נמסר כי "בשעה 20:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על פצוע שהובא לחבירה עם צוותי מד"א בצומת אליכין. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הלל יפה צעיר בן 24 עם פציעות חודרות תוך כדי ביצוע פעולות החייאה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בסריקות נרחבות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה."

עמותת יוזמות אברהם מעדכנת בעקבות הרצח כי מתחילת שנת 2022 31 ערבים קיפחו את חייהם בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. על פי נתוני המעקב של העמותה 30 מהם אזרחים ואחד שאינו אזרח. בין כלל הקרבנות, ארבע הן נשים. 22 מהקרבנות נורו למוות. 19 מהקרבנות היו עד גיל 30.

האני מסראתי שנרצח בג'ת וזירת הרצח
האני מסראתי מג'לג'וליה שנרצח בג'ת
תיעוד הירי בתוך מינימרקט בג'ת

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button