מבזקיםרצועת עזה

בכיר חמאס מאיים: "אלה תחילת הימים השחורים שממתינים לאויב"

ארגון הטרור חמאס פרסם הלילה (שישי) הקלטה בה נשמע מרוואן עיסא, סגנו של מוחמד דף, מנהיג הזרוע הצבאית של חמאס שממעט להתראיין ובמקרים המעטות שכן, הוא עושה זאת בהצללה.

מרואן עיסא הנחשב למספר 3 בחמאס, אחרי מוחמד דף ויחיא סינוואר, התייחס לחיסול אחיו וואיל עיסא על ידי ישראל ב-11 במאי במהלך מבצע שומר החומות ואמר כי "למבצע "חרב ירושלים" (שומר החומות), יהיו השלכות אסטרטגיות על הכיבוש הישראלי, וכן על אדמת פלסטין. אנו רואים שהסימנים הללו החלו. אני סומך על אללה ובטוח שהדם שנשפך מהקדושים שלנו בקרב סייף אל-קודס, יהוו תחילתם של הימים השחורים שממתינים לאויב על מותם".

הוא הוסיף כי "הדם הטהור הזה יהיה הגשר לשחרור ולחזרה של בני עמנו לפלסטין".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מבצע "שומר החומות" ברצועת עזה נמשך 11 ימים, בין ה-10 ועד ה-21 במאי בשנה שעברה. צה"ל פתח בתקיפות נרחבות ברצועת עזה וארגוני הטרור שיגרו מעל 4,000 רקטות ופצצות מרגמה לעבר שטח ישראל. בישראל נהרגו 12 אזרחים, שלושה אזרחים זרים וחייל שנפגע מירי נ"ט. ברצועת עזה נהרגו 256 ומעל 5,700 נפצעו בעזה ובאיו"ש (לפי נתוני משרד הבריאות הפלסטיני).

ביום השני למבצע "שומר החומות" חיסלה ישראל את חסן קאוגי, ראש מחלקת ביטחון במודיעין הצבאי של חמאס ואת סגנו וואיל עיסא שהיה ראש מחלקת הריגול הנגדי בביטחון הצבאי של מודיעין צבאי ואחיו של מרוואן.

Back to top button