מבזקיםפוליטי / מדיני

ברשימה המשותפת מיהרו להכחיש את המשא ומתן, בימינה תקפו את "ציר בן גביר-ביבי"

מפלגות הרשימה המשותפת וימינה מיהרו להכחיש את הפרסומים בדבר משא ומתן ביניהם על רשת ביטחון מצידה של המשותפת בהצבעות בכנסת.

חה"כ סמי אבו שחאדה הכחיש את הפרסומים וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי "לרשימה המשותפת אין כל קשר למשא ומתן עם לפיד ואין ולא יהיה מקום למתן רשת בטחון לשום ממשלת כיבוש. אעלה ברביעי הקרוב את חוק פיזור הכנסת. הממשלה הרעה הזו חייבת ליפול."

חברו למפלגה איימן עודה כתב: "אין קיום לקואליציה שתוקפת לוויות, נותנת לכהניסטים לצעוד בירושלים המזרחית, מעמיקה את הכיבוש ומתעמרת בערבים בנגב. רוב הציבור רוצה שותפות אבל בשביל שזה יקרה הרוב השפוי חייב להפרד מהימין הקיצוני ולבנות עם החברה שלנו שותפות אמיתית שמבוססת על שלום ושוויון. לא נהיה שותפים סוג ב׳."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממפלגת ימינה נמסר כי "הממשלה לא תישען על הרשימה המשותפת בשום סיטואציה, ואין מולם הסכמים כלשהם. הפרסום הנ״ל אינו אמת. מדינת ישראל דואגת לכלל אזרחי ישראל, ויש כאן ספין של פוליטיקאים להלביש על פעולות ממשלה שגרתיות תחפושת כאילו הן נובעות מהסכם פוליטי."

"מבחינת ציר בן גביר-ביבי כל בית ספר או מתנ״ס שממילא עומד להיבנות נחשב ״הסכם כניעה לערבים". נתניהו, גפני ובן גביר הם שמשתפים פעולה עם טיבי ועודה כדי להפיל את חוק ״ממדים ללימודים". לא נאפשר להם זאת." הוסיפו.

צילום: דוברות הכנסת נועם מושקוביץ'

Back to top button