חדשות הארץמבזקים

נקבע מותם של שני הילדים שנמצאו נעולים בתוך רכב ביישוב בנגב

שני ילדים כבני 4 ו-5 פונו היום (שישי) לבית החולים סורוקה בבאר שבע על ידי מד"א, כשהם במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, לאחר שנמצאו בתוך רכב נעול ביישוב חורה שבנגב. מבית החולים סורוקה נמסר כי מאמצי ההחייאה נמשכו גם בחדר הלם אך לבסוף נאלצו הרופאים לקבוע את מותם.

פראמדיק מד"א אניס אבו דעבס וחובש בכיר במד"א מאלק אבו ערארה שפינו את הילדים סיפרו: "סמוך לכיכר הכניסה לחורה חברנו עם רכב פרטי שהביא אלינו את 2 הילדים שהיו חמים מאוד למגע. סיפרו לנו שהם שהוו זמן ממושך ברכב סגור וחולצו ממנו כשהם מחוסרי הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל קירור, הנשמות וביצוע עיסויים. הכנסנו אותם לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבי"ח כשמצבם קריטי."

המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות המקרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מארגון ידידים נמסר בעקבות האירוע כי מתחילת שנת 2022 חולצו על ידי מתנדבי ומתנדבות ידידים 749 ילדים שננעלו ברכב. בארגון ידידים מבקשים מההורים לתת שימת לב יתרה לילדים שברכב, ולוודא שלא נשאר ילד ברכב אפילו לא לרגע קצר, מחשש לנעילה או שכחה.

כמו כן, בימים חמים אלו של הקיץ, קורא הארגון לעוברים ושבים להביט לעבר רכבים חונים למקרה שחלילה נשכח בתוכם ילד, ובכך להציל חיים.

במקרה של נעילה יש להתקשר מיד למוקד ידידים 1230 המזניק כוננים לחילוץ מהיר ובמקביל מעדכן מיד את כוחות רפואת החירום והביטחון.

צילום: רחל דוד

Back to top button