חדשות הארץמבזקים

נשקפת סכנה לחייו: מוסיף להיות אנוש מצבו של הנער בן ה-12 מהדרום

בבית החולים סורוקה בבאר שבע ממשיכים להילחם גם הבוקר (ראשון) על חייו של הילד בן ה-12 שפונה אתמול במצב קשה מאוד מהיישוב חורה בנגב לאחר שנכווה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא במצב קשה עם כוויות בדרגה ב' וג' בכל חלקי גופו.

מבית החולים נמסר כי מצבו מוסיף להיות אנוש ונשקפת סכנה לחייו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ד"ר דני גולן, רופא ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בסורוקה אמר כי " הנער פונה אתמול לחדר הטראומה במלר״ד כשהוא סובל מכוויות נרחבות וקשות בכל חלקי גופו ומפגיעת גפיים היקפית. פגיעה זו גורמת ללחץ על הרקמות הרכות, השרירים וכלי הדם ובוצעה פרוצדורה לשחרור הלחץ בארבעת הגפיים. מצבו מוסיף להיות אנוש, הוא מורדם ומונשם ומטופל על ידי צוות רב מקצועי ביחידה לטיפול נמרץ ילדים".

כזכור, לעבר בית העסק לממכר טלפונים בו שהה הילד, נזרק ככל הנראה בקבוק תבערה שהצית את המקום.

שוטרי תחנת עיירות פתחו בחקירה ועצרו שני צעירים כבני 51 ו-25, תושבי המקום, בחשד למעורבותם באירוע.

היום יובאו השניים לבית משפט השלום בבאר שבע לדיון בהארכת מעצרם.

בשל דרגת הכוויות של הנער והיקפן- שמכסות למעלה מ- 90% משטח גופו- הוחלט על ידי הצוות הרפואי המטפל להעבירו ליחידת הכוויות הלאומית לילדים בביה"ח ספרא לילדים, בשיבא. ההעברה בוצעה בתיאום מלא בין צוות היחידה לטיפול נמרץ ילדים בסורוקה לבין הצוות בשיבא.

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button