צרכנות

מהם היתרונות של הלוואה בערבות המדינה?

קרדיט תמונה FREEPIK

בעלי עסקים קטנים ועסקים בינוניים יודעים שכאשר רוצים להקים עסק, לתפעל עסק או לחדש אותו- צריך אשראי. ואשראי לא קל להשיג, לפעמים קשה עד בלתי אפשרי. בדיוק מסיבה זו הוקמה הקרן להלוואה בערבות המדינה. הקרן הוקמה על ידי משרד האוצר ביחד עם הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה לצורך עידוד הצמיחה של עסקים קטנים ועסקים גדולים במשק. בצורה זו אותם עסקים יכולים להגיש בקשה ולקבל הלוואה באופן מהיר ויעיל, כאשר המדינה ערבה להם ולהצלחתם.

היתרונות של לקיחת הלוואה בערבות המדינה:

ברוב המקרים בהם בעלי עסקים פונים לבנקים או לגופים חוץ בנקאיים לקבלת הלוואה- הם לא עומדים בתנאים של אותם גופים ונשארים ללא סכום הכסף לו הם זקוקים לצורך תפעול שוטף של העסק. כאשר ההלוואה הינה הלוואה בערבות המדינה– המדינה מספקת ערבות לבנק עצמו שאכן יוחזר הכסף וכך העסק מגדיל את הסיכויים לקבל את ההלוואה ולהמשיך לפעול. ללקיחת הלוואה בערבות המדינה יש מספר יתרונות:

יתרון ראשון ללקיחת הלוואה בערבות המדינה– התנאים לקבלת ההלוואה הם תנאים קלים יותר ונוחים יותר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

-העסק שלכם רשום בצורה חוקית- עוסק מורשה, חברת, שותפות או עמותה

-מחזור המכירות השנתי של העסק שלכם לא עובר את המיליון ₪

-החשבון של בעל העסק ובעלי מניות בעסק לא מוגבל ולא מעוקל

-העסק לא נמצא בתהליך של הקפאת נכסים, בעל חוב, הוצאה לפועל או פירוק והסדר נושים.

יתרון שני ללקיחת הלוואה בערבות המדינה את סכום הכסף יכולה המדינה להעביר לכל אחד מהבנקים הבאים: בנק  לאומי, בנק מזרחי טפחות, בנק מרכנתיל דיסקונט, בנק הבינלאומי ובנק אוצר החייל. מבקש ההלוואה לא צריך להסתפק בתשובה מבנק אחד וגם אם יקבל כמה תשובות חיוביות או אפילו תשובה שלילית מאחד הבנקים יוכל להגיש את ההלוואה ולקבל תשובה נוספת מבנק אחר.

יתרון שלישי ללקיחת הלוואה בערבות המדינה– תנאי ההלוואה וההחזר של ההלוואה הם נוחים מאוד. יש מספר מסלולים שונים והריבית שהעסק ישלם עבור ההלוואה משתנה בהתאם למסלול שנבחר. כמו כן ישנה עמלה נוספת כאשר העסק מקבל בפועל את ההלוואה והיא עומדת בגובה של אחוז עד שני אחוזים מגובה ההלוואה בהתאם לגודל העסק כך שלא מדובר בעמלה גבוהה מדי. פריסת החזר התשלומים נוחה למדי והקרן להלוואה בערבות המדינה מאפשרת לבעל העסק לבצע פריסת תשלומים עד תקופה של חמש שנים. בצורה כזו העסק לא רק לוקח הלוואה לסגירת חוב או לצורך מימון פעולה חד פעמית, הוא לומד להתנהל כלכלית בצורה נכונה ולבצע חישוב מסודר של התשלומים הצפויים כך שיוכל לבצע החזר של ההלוואה ללא איחורים ופיגורים.

רוצים לשמוע עוד על הלוואה בערבות המדינה? כנסו לאתר GLS פיננסים

הכתבה בחסות Aramapp  קידום פרסום GLS פיננסים.

Back to top button