מבזקיםמשפטי/פלילי

דורש עבודה שחשוד בתקיפת עובדת לשכת התעסוקה תועד במצלמה – צפו

הבוקר (ראשון) אירע מקרה חמור לכאורה של תקיפת עובדת ציבור והפעם בלשכת התעסוקה באופקים, זאת שבוע בלבד לאחר אירוע התקיפה שהתרחש בבית החולים הדסה בירושלים.

דורש עבודה, תושב העיר בשנות ה-40 לחייו, שהגיע ללשכה תקף על פי החשד את מתאמת ההשמה באלימות קשה, הטיח אגרופים בשולחן והעיף בפראות את חוצץ הפלסטיק שמגן מפני נגיף הקורונה.

המאבטחים פינו את החשוד מהמקום אך זה לא הסתפק בכך ועל פי החשד, ארב לעובדת בחנייה ותקף אותה בשנית והפעם בחומרה רבה יותר, בדחיפות ביריקות ובקללות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות האירוע הוגשה תלונה במשטרה.

שוטרים שהגיעו למקום פתחו בחקירה ועכבו את החשוד.

בלשכת התעסוקה טוענים כי זו אינה הפעם הראשונה שדורש העבודה תוקף באלימות ומשתולל בלשכה. לדבריהם, הוא עשה זאת לפני חצי שנה ולאחר תלונה שהוגשה נגדו קיבל צו הרחקה מהלשכה למשך 14 ימים.

נוכח האירוע, הודיע ועד עובדי שירות התעסוקה כי מחר (שני, 23.5.2022) וכאות הזדהות עם העובדת שהותקפה, יחלו את קבלת הקהל בשעה 9:00 ולא בשעה 8:30 כמידי יום.

משירות התעסוקה נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה את מעשה הבריונות המזעזע. עובדי שירות התעסוקה אינם ולא יהיו מטרה לאלימות מצד אף אדם. אנו סומכים את ידינו על עבודת המשטרה ובטוחנו כי רשויות האכיפה ימצו עם התוקף את הדין".

צילום: לשכת התעסוקה באופקים

כזכור, לפני שבוע אירע מקרה אלימות קשה מאוד בבית החולים הדסה הר הצופים. מספר בני משפחה של תושב מזרח ירושלים שמותו נקבע בבית החולים, הגיעו למקום התפרעו, גרמו נזק ותקפו את אנשי הצוות הרפואי.

תחנת שלם פתחה בחקירה וארבעה חשודים נעצרו בחשד למעשים.

היום, לבקשת המשטרה, הוארך מעצרם של שניים מהחשודים ב-4 ימים ולחשוד השלישי הוארך המעצר ב- 3 ימים.

מעצרו של החשוד הרביעי הוארך ביום שישי האחרון עד מחר.

Back to top button