כלכלהמבזקים

הסכם קיבוצי מיוחד נחתם עם עובדי טקג'ט אירופוילס בתפן

ההסתדרות במרחב גליל מערבי, הנהלת טקג'ט אירופוילס וועד העובדים חתמו על הסכם קיבוצי מיוחד בחברה. ההסכם, שיחול על כ-350 עובדים, יהיה בתוקף עד סוף 2024.

לפי ההסכם, החל מחודש ינואר 2022 ואילך יקבלו עובדים שהשלימו (נכון לסוף השנה הקודמת) 6 חודשי עבודה בחברה תוספת שכר של 3% על שכר הבסיס. תוספת זהה תינתן גם בכל אחת מהשנים 2023 ו-2024.

עוד נקבע בהסכם כי החל מחודש ינואר 2022 יתווספו לכל העובדים משנת העבודה החמישית עד לשנת העבודה התשיעית (כולל) 8 שעות חופשה למכסה השנתית. החל משנת העבודה העשירית ואילך יתווספו לכל העובדים 16 שעות חופשה למכסה השנתית. בנוסף, מ-1.1.2022 ערך יום הבראה לעובדים לא יפחת מ-410 שקל ליום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפי ההסכם, עובד המועסק בחברה מעל שנה יקבל החל ממועד החתימה על ההסכם 800 שקל תווי שי לפסח וסכום זהה לראש השנה.

חברת טק ג'ט אירופוילס, שמפעלה נמצא במועצה התעשייתית מגדל תפן, מייצרת להבי טורבינות ומדחסים למנועי סילון. המפעל קיים מאז 1999.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אני מברך את עובדי מפעל טקג'ט בתפן ואת ההנהלה על ההסכם שמשפר את שכר העובדים ודואג לרווחתם התעסוקתית. תודה לאשר שמואלי, לעופרה אלקיים כהן וכל מי שהיה מעורב בחתימת ההסכם. נמשיך ונפעל למען כלל העובדים במשק".

יו"ר מרחב גליל מערבי אשר שמואלי: "אני מברך על כך שהגענו להסכמות עם ההנהלה ונציגות העובדים. ההסכם הוא לטובת כל הצדדים, גם המפעל וגם העובדים. אני עוד יותר שמח שאנחנו אחרי הקורונה והמטוסים החלו להמריא, כך שתהיה עבודה למפעל. ההסכם כולל תוספות שכר יפות שמשקפות עלייה של כ-10% לאורך שלוש שנים. יש שיפור בדמי ההבראה, בימי החופשה וברווחה. השי לחג גדל ל-800 שקל בכל חג. זה דבר חשוב מאוד שמשקף התייחסות טובה כלפי העובדים ויחסי עבודה מצוינים בין ההנהלה לבין ועד העובדים והנציגות. אני מברך את כל הצדדים שעסקו בעניין. תודה לאיגוד המקצועי ולבוטרוס סוסאן, ליו"ר נעמת עופרה אלקיים כהן שהייתה מעורבת, ליו"ר הוועד ולחברי הוועד".

יו"ר ועד עובדי טק ג'ט, היתם נסראלדין: "חתמנו על הסכם מצוין עם הישגים רבים. נמשיך גם בתקופה מאתגרת זו לפעול למען עובדי המפעל".

צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button