מבזקיםספורט

ערב מטורף באצטדיון טדי: גמר הגביע הוכרע בפנדלים

גמר גביע המדינה בכדורגל שהתקיים הערב (שלישי) באצטדיון טדי בירושלים, בין הקבוצות מכבי חיפה והפועל באר שבע, סיפק לנו כל מה שערב מטורף של כדורגל יכול לספק. תצוגות קהל מרהיבות, ארבעה שערים ב-120 דקות וקרב פנדלים מותח עד הרגע האחרון.

בסיום 90 הדקות, ירדו הקבוצות להפסקה לפני הארכה כשהתוצאה על הלוח היא 2-2. זאת לאחר שוויון דרמטי של הירוקים מחיפה בדקה ה-87. בסיום הארכה מותחת עם מספר מצבים שכמעט והכריעו את המשחק, שרק השופט בר נתן ושלח את גמר הגביע להכרעה מבעיטות עונשין מ-11 מטר.

קרב הפנדלים החל עם בעיטה חזקה של האדומים למשקוף השער, אך עם תצוגת שוערות מדהימה של גלזר, שעצר לא פחות משלושה פנדלים, הגביע נוסע בסוף הערב המטורף לנגב וישלח עשרות אלפים לחגוג בבאר שבע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "ברכות להפועל באר שבע ולאלונה ברקת לרגל זכייתם בגביע המדינה. אחרי עונה רוויית מאבקים ספורטיביים ותהפוכות אני שמח שהמאמן אליניב ברדה, השחקנים ואנשי המועדון כולו יכולים להתגאות בזכיה שלישית בגביע המדינה. סיום העונה הנוכחית הדגיש פעם נוספת את חוזקו ועוצמתו של הכדורגל הישראלי וכולי ציפיה לעונת המשחקים הבאה".

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "ברכות חמות להפועל באר שבע על זכייתה בגביע המדינה בכדורגל! עם נחישות ורצון גדול הבאתם גביע לבירת הנגב. כל הכבוד לשחקנים, המאמן והצוות על ההישג. ברכות גם למכבי חיפה על ערב של כדורגל משובח."

אילוסטרציה. צילום: pexels

Back to top button