מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: בן 25 השיג כתובת של ילדה באינסטגרם ואנס אותה בביתה

פרקליטות מחוז מרכז פלילי הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום המייחס לנאשם אברהם טשומה בן ה- 25, עבירות של אינוס, מעשים מגונים, התפרצות לדירת מגורים ואיומים.

על פי עובדות כתב האישום, התחזה הנאשם לאדם אחר באפליקציית האינסטגרם וכך השיג לידו את כתובת ביתה של ילדה כבת 13 שנים, אשר לא מכירה את הנאשם. לאחר מכן, התפרץ הנאשם לביתה של הילדה באזור השפלה, בעת ששהתה בביתה לבדה בשעת צהריים, תקף אותה וביצוע בה עבירות מין, תוך שימוש באלימות ועל אף התנגדותה של הילדה. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

כמו כן, פרקליטות מחוז מרכז פלילי הגישה היום לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נוסף נגד הנאשם בגין ריבוי עבירות של גרם מעשה מגונה וגרם אינוס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי עובדות כתב האישום, הנאשם התחזה לאישה לסבית והתכתב באמצעות היישומים נוניצ'אט ואינסטגרם עם קטינה בת 15. במהלך כל תקופת ההתכתבות, בהזדמנויות רבות, מספר פעמים מדי שבוע, קיים הנאשם עם הקטינה שיחות רבות בעלות אופי מיני והנחה אותה לבצע בגופה אקטים מיניים שונים לפי הנחיותיו, וכן לצלם את חלקי גופה האינטימיים ולשלוח לו סרטונים ותמונות שלה עושה כדבריו.

צילום: freepik

Back to top button