מבזקיםפוליטי / מדיני

הציונות הדתית על חה"כ אורבך: "קיבל היום סטירת לחי משפילה מליברמן"

סיעת הציונות הדתית פרסמה לפני זמן קצר (רביעי) תגובה לצעדים הכלכליים המתכנן ליברמן וכינו אותם "גזרות". בתגובתם פנו בציונות הדתית לחבר הכנסת ניר אורבך וטענו כי הוא קיבל "סטירת לחי משפילה" מליברמן.

בפתח דבריהם הזכירו את דברי אורבך על סבסוד מעונות היום ואמרו כי ״אורבך, שרק לאחרונה הציג כהישג את דחיית הפגיעה בלומדי התורה בסבסוד מעונות היום, קיבל היום סטירת לחי משפילה מליברמן שהכפיל ושילש את הפגיעה בלומדי התורה ובציבור החרדי. הגזרות הגזעניות של ליברמן נגד הציבור החרדי לא יעברו, בעיקר כי הממשלה הזו לא תשרוד בעזרת השם כדי להעביר אותן."

עוד אמרו כי "אבל פרסומן ושנאת החרדים העולה מהן מגחיכה את נוצות האחדות והריפוי שהממשלה הזו מתהדרת בהן ואת נאומי בנט על "גן הפלגנות" שכביכול כל כך מטריד אותו. שנים רבות כבר לא היתה כאן ממשלה שהפיצה כל כך הרבה שנאה וחרמות כלפי רוב העם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמרו "העובדה שאנשים כמו שקד, כהנא, סער ואורבך יושבים בממשלה ששר האוצר שלה מרשה לעצמו לשים על השולחן גזרות כאלה מלמדת עד כמה רחוק הם הלכו לאיבוד ועד כמה ליברמן בז להם, לא סופר אותם ולא חושש מהם. הוא יודע שהם שבויים בממשלה הזו כדי לשרוד פוליטית ומרשה לעצמו פעם אחר פעם להתריס מולם במצח נחושה.״

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

Back to top button