צרכנות

דַּעתַּ'חוֹק – הדרך הנכונה לעסק שלך להתנהלות מול רגולציות

קרדיט תמונה FREEPIK

ניתן לומר באופן חד משמעי כי כמו בכל תחום אחר בו אתם מעוניינים לייעל את העסק שלכם, כאשר נדבר על התנהלות העסק מול הרגולציות השונות ניכר כי מדובר בתהליך שאין להקל בו ראש. על כן, הרגלוציות השונות עשויות להיות מעט מורכבים עבור לא מעט מבעלי העסקים השונים ברחבי מדינת ישראל. אי לכך, עליכם לוודא כי אתם בוחרים במערכת האידיאלית להתנהלות מול רגולציות. על מנת לחסוך לכם את כל מאמצי החיפוש המלווים בחקירת קשת המחירים הרחבה של המערכות השונות בשוק, תנו לנו להכיר לכם את דַּעתַּ'חוֹק – הדרך האידיאלית של העסק שלכם להתנהלות אל מול הרגולציות השונות. יש לציין כי דַּעתַּ'חוֹק היא המערכת היחידה המאפשרת למשתמש את האפשרות להתנהל באופן מקוון. על מנת להרחיב את הידע שלכם בנושא, ריכזו עבורכם מספר דגשים שכדאי לדעת בנושא.

סקרים עקב סיכוני סייבר

רגולציה שנייה הינה סקר סיכוני סייבר. חשוב לציין כי גם אם מדובר בעסק קטן המתמחה בתחום למשל כמו ניקיון ספות, מוטלת עליכם החובה לבצע סקר סיכוני סייבר שהינו נועד על מנת לקבל סיווג של סיכוני סייבר, וכן הקצאה של שלל משאבים המתאימים לכך. הבסיס עליו מתבסס סקר סיכוני סייבר הינו הגנה של מערכת המידע הנדרשת מכל ארגון או עסק לצורך שמירת מידע. לכן, מומלץ ואף רצוי לבצע את סקר זה אחת לשנה, וכמובן בהתאם לדרישות הרגולציה. בעקבות זאת ניתן לומר כי באמצעות חברה מקצועית תוכלו לקבל את המענה הדרוש על מנת לעמוד בכל הדרישות וכמובן לבצע את כל התיקונים אשר נדרשים בהתאם לדו"ח שהתקבל. כל זאת על פי רמת ההעדפה לצורך ביצוע פעולות אשר הינן מתבססות על אותו דו"ח. חשוב להבהיר ולציין כי ככל שתשתפו פעולה עם החברה המקצועית, בעקבות כך תוכלו לסיים את התהליך בצורה מהירה, וכן גם ליישם את מספר המסקנות כחוק.

רגולציות אשר רצוי לעשות בעסק/ארגון

עניינים אשר הינם קשורים ברגולציה מביאים עימם לא פעם או פעמיים מעין אתגר עבור עסקים וארגונים, כיוון שמדובר בבדיקות ייחודיות אשר אותן חשוב לבצע באופן תכוף, מתוך חלק של ניהול תקין של העסק. הטלת מגבלות שנועדו עבור קביעת סטנדרטים מחייבים, הינה תפקידה של הרגולציה, ולכן ארגון או עסק אשר חשוב לו ומעוניין לפעול כשורה חייב לעמוד בכללי הרגולציה. נוסף על כך עסקים רשאים להפעיל כללים אשר הינם רגולטורים התנדבותיים, והם נעשים לעיתים מצדם של עסקים אשר אינם נמצאים בפיקוח מצדה של הממשלה. לכן במידה והנכם בעלי עסקים או ארגונים מסוימים וכמו גם, אתם מעוניינים לחקור ולדעת לגבי נושא זה ניתן להיכנס ל- דַּעתַּ'חוֹק ולדעת מהי הדרך הנכונה להתנהלות מול רגולציות בעסק שלכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

Back to top button