מבזקיםרצועת עזה

פלגי ההתנגדות ברצועת עזה: "אנו מוכנים להגיב לתוקפנות בכל הזירות"

פלגי ההתנגדות ברצועת עזה ערכו הערב (חמישי) פגישה משותפת לקראת מצעד הדגלים שצפוי להתקיים ביום ראשון הקרוב בירושלים, דרך שער שכם והרוב המוסלמי.

הפלגים ציינו כי מדובר בפגישה "לאור ההתפתחויות המסוכנות והאיומים הציוניים לתקוף שוב את המקומות הקדושים", והדגישו, "אנו עוקבים מקרוב והאחריות מוטלת על ממשלת האויב לתגובות שילוו את האירוע. אנו מאשרים כי בני עמנו וההתנגדות לא ייסוגו מההסכם שהושג עם סיום "קרב ירושלים" (מבצע שומר החומות) ואנו מוכנים להגיב לתוקפנות בכל הזירות."

עוד נמסר בהצהרה שפורסמה בכלי התקשורת הערביים: "הפלגים מזהירים את האויב הציוני מפני ביצוע כל מעשה טיפשי בכך שהם מתירים הסתערות על מסגד אל-אקצא על ידי ארגון צעדת דגלי טרור. תוכנית זו תהיה כמו חבית נפץ שתתפוצץ ותצית את כל האזור. נשתמש בכל האפשרויות כדי להגן על עמנו, ארצנו והאתרים הקדושים שלנו מפני התקפות ציוניות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנו קוראים להמוני בני עמנו בירושלים, בגדה המערבית וביישובים הכבושים להתאסף בחצרות מסגד אל-אקצא, החל ממחר וציין את יום ראשון ה-29 במאי 2022 כיום לאומי למען הגנת אל-אקצא." ציינו.

בתוך כך הפלגים הודיעו על הגברת הכוננות, "אנו קוראים לבני עמנו להיערך ומכריזים על מצב כוננות כללית כדי להגן על מסגד אל-אקצא והמקומות הקדושים. יש לצאת ולהתעמת עם המתקפה הציונית החדשה על המקומות הקדושים, לצאת לרחובות, להניף דגל פלסטין, ולפתוח עימות עם אויב בנקודות החיכוך".

הפלגים אף פנו למדינות הערביות באזור ובראשם מצרים על מנת שיתערבו בדחיפות כדי לבלום את "ההתנהגות הפלילית של הכיבוש", כלשונם. הפלגים הבהירו כי "ההשלכות של התוכנית הציונית להסתער על אל-אקצא יהיו קשות ולא יישארו מוגבלות לרצועת עזה ולשטחי הגדה, הן יציתו את כל האזור."

"אנו קוראים לבני עמנו בתפוצות, לאומה הערבית והאסלאמית שלנו, למפלגותיה ואיגודיה ולאנשים החופשיים בעולם לנקוט בפעולה דחופה ורחבה על מנת לדחות את התוקפנות ומדיניותה. לצאת להפגנות עממיות גדולות ביותר מול שגרירויות האויב ולדרוש מהמשטרים הערביים והאסלאמיים שיש להם יחסים עם הכיבוש לנתק אותם ולעמוד לצד העם הפלסטיני." אמרו הפלגים.

הפלגים סיכמו בהצדעה להתנגדות בגדה המערבית ובערים הערביות בישראל, "אנו מצדיעים להמוני בני עמנו בגדה המערבית, בערים הכבושות, בירושלים ובעזה, ובעיקר לחטיבות ההתנגדות בג'נין, בשכם ובכל הערים והכפרים האמיצים של הגדה המערבית, כשהם עומדים מול פשעים מתמשכים של הכיבוש, כדי לאשר שהתקווה הפלסטינית לא תאבד ולא משנה כמה זמן ייקח. אנשינו ימשיכו להיאבק ולהתנגד עד להשגת היעדים".

פגישת פלגי ההתנגדות הפלסטינית ברצועת עזה
פגישת פלגי ההתנגדות הפלסטינית ברצועת עזה

Back to top button