כלכלהמבזקים

ישראל ומקסיקו מקדמות חדשנות משני צידי האוקיינוס: "עידן חדש בשיתוף הפעולה"

בטקס חגיגי שהתקיים היום (חמישי) במקביל בישראל ובמקסיקו, שגרירות ישראל במקסיקו חנכה, יחד עם קבוצת טק7 ו- Startup México, תכנית אקסלרציה דו-לאומית שנועדה לקרב בין קהילות החדשנות בשתי המדינות.

במסגרת התכנית, צוותים משותפים של יזמים מקסיקנים וישראלים יעבדו בשיתוף פעולה במשך שלושה חודשים על מנת לקדם פתרונות יצירתיים לאתגרים שחברות מקסיקניות תעלנה בפניהם בתחומי הבריאות, התקשורת וניהול מים. היזמים יונחו על ידי מיטב המנטורים בישראל, ירכשו כישורים רלוונטיים וייחשפו לאקוסיסטם החדשנות הישראלי.
התכנית נבנתה בשילוב כוחות עם החברה המקסיקנית Grupo Salinas ועם החברות הישראליות "טבע" ו"ריווליס" הפועלות במקסיקו.

ישראל ומקסיקו מקדמות חדשנות משני צידי האוקיינוס: "עידן חדש בשיתוף הפעולה"
צילום: שגרירות ישראל במקסיקו

צבי טל, שגריר ישראל במקסיקו: "מאז הגעתי למקסיקו היו לי הזדמנויות רבות להיחשף לכישרונם של יזמים מקסיקנים צעירים, ואני משוכנע בפוטנציאל של התכנית לעשות שינוי ולבשר על עידן חדש בשיתוף הפעולה של המדינות בתחום החדשנות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הראל רם, מנכ"ל Tech7 (ארגון ללא כוונת רווח המפתח את תחום היזמות והטכנולוגיה בנגב): "יזמות היא שפה בינלאומית, יש לה את הכוח להתגבר על מחסומי השפה וההבדלים בתרבות העסקית".

ישראל ומקסיקו מקדמות חדשנות משני צידי האוקיינוס: "עידן חדש בשיתוף הפעולה"
צילום: שגרירות ישראל במקסיקו

מרכוס דנטוס, מנכ"ל Startup México וכוכב הגרסה המקומית של תכנית הטלוויזיה "הכרישים" בירך את משתתפי הפרויקט והדגיש כי מדובר בהזדמנות ייחודית ללמידה והתפתחות אישית ומקצועית, וכי הוא צופה שיתופי פעולה רבים מסוג זה גם בעתיד.

בחודש יולי, ישראל ומקסיקו יחגגו 70 שנים לכינון היחסים הדיפלומטיים ביניהן. היחסים הטובים בין המדינות מתבטאים גם בחזון משותף בנושא יזמות ובסחר הדדי רחב היקף שאף חצה לאחרונה את רף מיליארד הדולר לשנה.

Back to top button