חדשות הארץמבזקים

ישיבת חומש בביקורת קשה על המשטרה: "התנכלות חסרת תקדים"

ישיבת חומש: "בזמן שיהודייה נפגעה מאבנים בכפר חווארה - חטיבת שומרון בחרה להתנכל לחומש - בושה"

בישיבת חומש מותחים ביקורת קשה על המשטרה והדגישו כי מדובר ב"התנכלות חסרת תקדים".

לטענתם, עשרות שוטרי מג"ב, הגיעו לפני זמן קצר (שישי) ליישוב חומש, והחלו להחרים מאזור בית המדרש של הישיבה, ציוד של ישיבת חומש, לרבות ציוד אישי של תלמידים ואורחים במקום.

"הממשלה החליטה – הטרור עדיף על חומש, בשעה האחרונה רכבי יהודים נרגמים בכפר חווארה בשומרון, באותה שעה עשרות שוטרי מג"ב וכוחות ענק מחטיבת שומרון עורכות מבצע התנכלות ישיבת חומש, החרמת ציוד וניסיון להוריד אנשים. מצער שחטיבת שומרון, בחרה להתכל לחומש, במקום להגן על יהודים בגיזרתה, בושה", מסרו בישיבת חומש

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיפו "אף ממשלה לא תצליח לגדוע 15 שנים של ישיבה בחומש, ושל לימוד תורה על ההר הטוב הזה, אנו קוראים לחברים בממשלה – תראו לאן הגענו, עצרו את הטרוף הזה".

מוקדם יותר אמרו בתנועת "שלום עכשיו" כי "אם אלוף פיקוד המרכז לא עוצר את עשרות המתנחלים שעושים כרגע את דרכם למאחז, הוא צריך להניח את המפתחות. נראה שכשמדובר במתנחלים, חוק ההתנתקות הוא בגדר המלצה. אם האלוף פוקס מפלה בין ציבורים וגורם לצבא לבחור צד בוויכוח הפוליטי – שר הביטחון חייב להתערב."

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה להחרמת הציוד של תלמידי ישיבת חומש רגע לפני שבת: "לראות ולא להאמין, בנט שולח את חיילי צה"ל להחרים ציוד של תלמידי ישיבת חומש ולהשאיר אותם בשבת בחוסר כל. בושה!".

ח"כ עמיחי שיקלי כתב בעמוד הטוויטר לו: "זה שפל שעוד לא ראינו, לשלוח לוחמים ערב שבת להחרים ציוד אישי של תלמידי ישיבה זה מעשה הזוי ובזוי, התנכלות של ממש שרומסת גם את כבודם של החיילים וגם את כבודם של תלמידי הישיבה. עצוב שגנץ פועל יותר כמתאם פעולות הרשות הפלס׳ וממשל ביידן ״בגדה״ מאשר כשר הביטחון של מדינת ישראל ."

צילום: ישיבת חומש
צילום: ישיבת חומש
צילום: ישיבת חומש

Back to top button