מבזקיםמשפטי/פלילי

אנשי תנועת "שלום עכשיו" ובולדוזר ששכרו עוכבו על ידי שוטרים בראש העין

שוטרים לבושים בבגדים אזרחיים עכבו לפני זמן קצר (שבת) בראש העין נהג משאית שהוביל בולדוזר ששכרה תנועת 'שלום עכשיו' לצעדה לחומש ואת ישי הדס, פעיל תנועת 'קריים מיניסטר'.

השניים ובעלי הבולדוזר נקראו לחקירה. לטענת השוטרים, אנשי שלום עכשיו צפויים להפר צו אלוף ולכן יש חשד לכוונה לביצוע עבירה. השוטרים ציינו בפניהם כי הם מגובים בהנחיית יועמ"ש, אך זו לא הוצגה בפני האנשים בשטח על אף בקשתם.

מתנועת שלום עכשיו נמסר כי "שוטרים שפועלים בחוסר סמכות מעכבים לחקירה אזרחים שומרי חוק בגין סעיפים מומצאים על עבירות שקיימות בדמיונם. במקום לפנות את חבורת העבריינים האלימה מחומש, הממשלה, הצבא והמשטרה שומרים עליה מכל משמר ומפלים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הם הוסיפו כי "יום שבו המדינה מגינה על עבריינים מפרי חוק ומתעמרת באזרחים שומרי חוק, הוא יום עצוב למדינת ישראל ולדמוקרטיה שלה. הימים הנוראים האלה, בהם חבורה קטנה, משיחית ואלימה מחזיקה את ממשלת ישראל בת ערובה חייבים להסתיים."

יש לציין כי מוקדם יותר הבוקר הוציאה תנועת "שלום עכשיו" הודעה ובה נכתב: "נתכנס ב 11:30 בתחנת הרכבת ראש העין. משם נצא לכיוון תחנת הרכבת הישנה בסבסטיה, משם תצא הצעדה לכיוון חומש. הגעה משוערת לסבסטיה : 12:45."

צילום: תנועת "שלום עכשיו"
צילום: תנועת "שלום עכשיו"
צילום: תנועת "שלום עכשיו"
צילום: תנועת "שלום עכשיו"

Back to top button