מבזקיםתאונות דרכים

רוכב אופנוע בן 30 נהרג בתאונת דרכים בנצרת

רוכב אופנוע נהרג ורוכב נוסף נפצע לפני זמן קצר (ראשון) בתאונת דרכים שאריעה בצומת הביג בנצרת. חובשים ופראמדיקים של ארגון הצלה, איחוד הצלה ומד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים האנגלי בעיר.

אחד הרוכבים, גבר כבן 30 נפצע באורח אנוש עם חבלה רב מערכתית ולאחר ביצוע פעולות החייאה, לא נותר לצוותים הרפואיים אלא לקבוע את מותו. רוכב נוסף, גבר כבן 20 נפצע באורח בינוני עם חבלות בגפיים.

חובש בכיר בהצלה יוסי פרבר סיפר: "הוזנקתי עם אמבולנס מד"א שברשותי לתאונת דרכים קשה בה מצאתי רוכב אופנוע מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית ורוכב נוסף עם חבלות בגפיים לאחר שככל הנראה פגעו ברכב חונה. יחד עם חובשים ופראמדיקים ביצענו פעולות החייאה ברוכב אופנוע, גבר כבן 30, והוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה מתקדמות לחדר טראומה בבית החולים האנגלי בנצרת, הרוכב הנוסף שהיה על האופנוע, טופל אף הוא על ידינו והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אמין בוטו סגן ראש סניף איחוד הצלה בנצרת מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני אופנועים. צעיר כבן 20 נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן: בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני בזירה לרוכב אופנוע כבן 25 שנפצע קל בינוני".

בוחני אגף התנועה במשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

רוכב אופנוע בן 30 נהרג בתאונת דרכים בנצרת
צילום: דוברות ארגון הצלה

Back to top button