בריאותמבזקים

חה"כ מימינה ביקרה במוקד הלאומי של מד"א: "מקור למודל עולמי"

חברה בוועדת הבריאות בכנסת, חה"כ שירלי פינטו (ימינה), ביקרה היום (ראשון) במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקרית אונו ולוותה ע"י מנכ"ל מד"א, אלי בין ובכירי הארגון. חה"כ פינטו קיבלה סקירה מקיפה על פעילות הארגון בשגרה ובחירום, קיימה סיור במוקד הלאומי והכירה לעומק את הפעילות הענפה אותה מוביל מד"א, כארגון ההצלה הלאומי של ישראל.

חה"כ ביקרה ממוקד הלאומי של מד"א: "מקור למודל עולמי"
צילום: דוברות מד"א

במהלך הסיור נחשפה חה"כ פינטו לטכנולוגיות הרבות שמפותחות בארגון ולשיטת הזנקת כונני התגובה המיידית. עוד במסגרת סיורה שמעה חברת הכנסת על הרכבים הייחודים שמפעיל מד"א בהם, בימבולנס, אופנועי חירום, אופניים חשמליים, ניידות דם, אוטובוס טיפול נמרץ, מסוקי מד"א, סירת-הים-בולנס שפועלת בכינרת ועוד, וקיבלה סקירה מקיפה על פרויקט הצבת מאות מכשירי מפעם (דפיברילטור) חכמים במקומות ציבורים שמחוברים למוקד 101 של מד"א שבעזרתם יכול כל אזרח, גם ללא רקע רפואי, לתת מכת חשמל במקרה של החייאה ובכך להציל חיים וראתה כיצד הארונות החכמים עובדים.

צילום: דוברות מד"א

במהלך ביקורה, התעניינה חה"כ פינטו במגוון האפשרויות להזעקת אמבולנס בעת חירום לאנשים עם מוגבלויות, באמצעות אפליקציית "מד"א שלי "וכלים טכנולוגים נוספים ובפרויקט מד"א בקהילה, שמטרתו לשפר את השירות הרפואי שמעניק מגן דוד אדום ולהקל על העומסים במיון ובתוכנית הארגון לשיפור השירות וצמצום הפערים בחברה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
חה"כ ביקרה ממוקד הלאומי של מד"א: "מקור למודל עולמי"
צילום: דוברות מד"א

*חברת ועדת הבריאות, חה״כ שירלי פינטו:* ״יש בי גאווה עצומה כלפי ארגון מגן דוד אדום, שמנהלים ביד רמה את השירות הלאומי לרפואה דחופה בישראל. מאז ומעולם, מדינת ישראל חוותה וחווה אירועים חריגים וסיטאוציות מורכבות, בהשוואה למדינות אחרות, ואני שמחה שמד״א הם מקור למודל ברחבי העולם. אני מכירה את העבודה הנפלאה שעושים העובדים והמתנדבים, למען האזרחים ולמען מדינת ישראל ואני מתרגשת להתחיל לשלב עימם מוחות, ולקדם את הצעדים הבאים, הדחופים והנדרשים, בתחום החירום.״

חה"כ ביקרה ממוקד הלאומי של מד"א: "מקור למודל עולמי"
צילום: דוברות מד"א

*מנכ"ל מד"א, אלי בין:* "חברת הכנסת פינטו פועלת במרץ רב ובנחישות למען רבים בחברה הישראלית ואנו מודים לה על שהקדישה מזמנה לפגוש פנים אל פנים את האנשים מאחורי מגן דוד אדום. חה"כ פינטו, חברה בוועדת הבריאות, הנה ידידת מד"א ובמהלך ביקורה למדה רבות אודות ארגון ההצלה הלאומי של ישראל".

חה"כ ביקרה ממוקד הלאומי של מד"א: "מקור למודל עולמי"
צילום: דוברות מד"א

Back to top button