מבזקיםמשפטי/פלילי

"חשף בפניה את איבר מינו": 3.5 שנות מאסר נגזרו על גבר שביצע מעשה מגונה בבת 10

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (שני) על עמאד אבו סנינה, שהורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון, בביצוע מעשה מגונה בקטינה והפרת צו פיקוח, שלוש וחצי שנות מאסר, מאסר על תנאי ופיצוי כספי למתלוננת.

על פי כתב האישום המתוקן, בין הנאשם ומשפחת הקטינה בת ה-10 הייתה קיימת היכרות קצרה על רקע חנייתם בסמוך לאתר הבנייה בו הוא עבד הסמוך לשוק מחנה יהודה. הנאשם נהג להשגיח על כלי הרכב החונים בסמוך לאתר הבנייה וכך גם על רכבם של בני משפחתה. באוגוסט 2021 כאשר חזרו בני המשפחה לרכבם מקניות בשוק, הביאה הקטינה ואחיה לנאשם דברי מתיקה אשר קנו עבורו וזאת על מנת להודות לו שהוא שומר על רכבם. בזמן שביקש הנאשם מהקטינה ומאחיה לחכות עימו עד שאביהם יסיים את העמסת הקניות, הוא התקרב לקטינה, נצמד אליה וביצע בה מעשים מגונים. כעבור זמן מה, בו הוא המשיך במעשיו, חזרה הקטינה לרכב והתיישבה במושב הקדמי. הנאשם הגיע ונעמד בסמוך אליה, הפשיל את מכנסיו וחשף בפניה את איבר מינו.

בשלב הטיעונים לעונש הדגישה התובעת, עו"ד ברכה בן אדרת-זרחיה מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), את חומרת מעשיו של הנאשם שבוצעו במקום ציבורי ובאור יום, כאשר אביה של המתלוננת נמצא בסמוך. בנוסף עמדה על הנזק החמור שנגרם למתלוננת ולבני משפחתה וציינה כי מעשיו בוצעו בזמן שהוא מצוי תחת צו פיקוח האוסר עליו מפגש עם קטינים. הפרקליטות עתרה לקבוע בעניינו של הנאשם מתחם עונש הולם בין שנתיים וחצי לחמש שנות מאסר בפועל ולגזור עליו למעלה מארבע שנות מאסר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בית המשפט קבע כי "הנאשם פגע בערכים המוגנים של שלטון החוק והסדר הציבורי. הנאשם המפוקח הפר גם את האמון שניתן בו על ידי בית המשפט והמפקח הישיר. בביצוע עבירת המין, פגע הנאשם בערכים שעניינם שמירה על כבודו, שלומו, נפשו וצנעת הפרט של האדם".

צילום: freepik

Back to top button