אינטרנטמבזקים

ראש העיר עורר סערה ברשת: סמיילי כועס – בעד , לב – נגד

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, פרסם היום (שני) סקר בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו, ועורר סערה ברשת.

בפוסט, העלה ראש העיר סקר בנוגע לשלט חוצות שביקשה חברה פרטית לפרסם ברמת גן וכתב "הצביעו האם שלט חוצות הזה יפגע ברגשות שלכם?", כאשר השלט מורכב מדגלי ישראל ואש"ף כשהם זה לצד זה ומעל הכיתוב "נועדנו לחיות יחד", בעברית ובערבית. שאמה הכהן העלה את תמונות הדגלים ובסיום הפוסט שאל את הגולשים אם הם בעד או נגד.

דגל אש"ף דגל ישראל כרמל שאמה הכהן
התמונה שהעלה ראש עיריית רמת גן בחשבון הפייסבוק שלו

הפוסט זכה לתהודה גדולה וחלק מהגולשים אף זעמו על דרך ההצבעה ולפיה כתב ראש העיר בהצבעה, כי מי שבעד איסור תליית השלט יצביע ב"לב" (❤️ – כלומר נגד תליית השלט) ומי שבעד מתן אישור לתלייתו יצביע בסמיילי כועס (😡 – כלומר בעד תליית השלט). ראש העיר אף כתב בהסבר לפרסום הסקר כי "יש שיראו בתוכן הזה כמתריס ופוגעני ויש שיראו בו מסר לדו קיום ושלום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אחד הגולשים התרעם והגיב בכעס לראש העיר על בחירתו בסמלים הספציפיים האלו: "בחיאת כרמל, אימוג'י כועס אמור לסמל דו-קיום ושלום??? יש לך את זה ביותר הנדוס תודעה והשפעה על התוצאות? חבל שגם אתה – במקום להיות מנהיג מחבר, מאחד ומרגיע את הרוחות הופך להיות מנהיג מפריד ומפלג. ובעניין הסקר – אני בעד." כתב הגולש גדי פרסבורגר.

גולש נוסף, דביר בר כתב: "איזה סקר מוטה זה כשאחת האופציות מסומנת מלכתחילה באימוגי כועס. מי ירצה להצביע ככה??? כנראה שאתה לא באמת רוצה את האופציה הזו. סקר אובייקטיבי זה לא".

מנגד, היו מספר גולשים שהתרעמו דווקא על האפשרות שראש עיריית רמת גן בכלל העלה את האפשרות לשלט חוצות מהסוג הזה.

הגולשת מירי ברבי העלתה את תמונות דגל ישראל וכתבה: "אני מציעה למחוק את הפוסט המביך הזה בבקשה. כרמל שאמה הכהן. יש לנו מדינה יהודית אחת. לא לדגל בצד ימין פיללנו והתפללנו. יש לנו דגל אחד. אנא ממך תמחק את זה בבקשה. תשאיר את דגל ישראל בלבד."

גולש נוסף, לייזי ינאי הוסיף: "ביום שבו יתלו בקלקיליה, בשכם, ברמאללה או בכל עיר פלסתינית, שלט זהה, אשמח לתמוך. עד אז, נגד."

לפי שעה הרוב הצביעו סמיילי כועס בפער גדול (מעל 1000 סמיילי כועס מול 568 שהצביעו לב) שפירושו – בעד מתן אישור לתליית שלט החוצות.

Back to top button