מבזקיםתאונות דרכים

רוכב אופנוע בן 30 נהרג בתאונת דרכים סמוך לצומת תעשייה אווירית

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג לפני זמן קצר (שלישי) בתאונת דרכים בין אופנוע למשאית בכביש 40 סמוך לצומת תעשייה אווירית. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבי"ח שיבא תל השומר במצב אנוש. בבית החולים הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א רונן סאנאנס, סיפר: "רוכב האופנוע שכב בצד הכביש סמוך למעקה הבטיחות כשהוא מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

ישראל זמלמן חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות אופנוע ומשאית. בשלב זה מצבו מוגדר אנוש ולאחר שביצעתי בו החייאה בזירה הוא הועלה לניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו תוך המשך פעולות החייאה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דוד אבוזמיל חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "בסיוע פרמדיקים מהתעשייה האווירית וצוות אמבולנס של איחוד הצלה ביצענו בו החייאה בזירה. לאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי שיבא בתל השומר במצב אנוש. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה. כביש 40 מכיכר אלעל לצומת בדק נחסם לתנועה בשני הכיוונים בעקבות התאונה. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה.

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button