חדשות הארץמבזקים

"יש עדיין בתוכנו גורמים ששנאתם אומנותם והם יעשו הכול כדי לנסות לפגוע באירוע"

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב קיים הערב (שלישי) הערכת מצב לקראת מצעד הגאווה שיתקיים ביום חמישי בירושלים.

בהערכת המצב השתתפו מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, ראש אגף המבצעים סיגל בר-צבי ובכירים נוספים ממשטרת ישראל. במהלך הערכת המצב הוצגו לשר בר-לב התוכניות לאבטחת המצעד וביטחונם של המשתתפים בו.

בסיום הערכת המצב אמר השר לביטחון פנים: "מחוז ירושלים של משטרת ישראל נערך למצעד הגאווה בכוחות גדולים ובאמצעים שונים, כדי להבטיח שיתנהל כסדרו. מדובר באירוע גדול ומורכב מאוד לניהול, והיערכות המשטרה אליו היא יסודית, ומתבססת על יכולות מקצועיות מרשימות, ניסיון רב שנצבר במהלך השנים ומחויבות גדולה שהמצעד יעבור בשלום. אני סומך על פיקוד המשטרה ועל השוטרים והשוטרות שיהיו בשטח."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף בר לב ואמר: "חבל שבשנת 2022 המשטרה עדיין נדרשת לכזה מאמץ מבצעי כדי לאבטח מצעד שהוא חגיגה שמחה, אבל למרבה הצער יש עדיין בתוכנו גורמים ששנאתם אומנותם, והם יעשו הכול כדי לנסות לפגוע באירוע. אנחנו לא נאפשר זאת, ונפעל בתקיפות מול מי שינסה לשבש את המצעד. אני קורא לכל מי שמעוניין להגיע למצעד וליהנות מהחוויה, לעשות זאת ללא חשש. משטרת ישראל והשוטרים והשוטרות המנוסים והמחויבים, יהיו שם כדי לשמור על ביטחונכם".

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button