מבזקיםמשפטי/פלילי

בן 21 מירושלים נעצר בחשד ששלח איומים למארגני מצעד הגאווה

במשטרת ישראל התקבלו אתמול (רביעי) בבוקר תלונות על חשד לאיומים ברשת החברתית בהקשר של מצעד הגאווה והסובלנות שצפוי להתקיים היום בעיר ירושלים.

הודעות האיום נשלחו למפיקת המצעד, לנבחרי ציבור ועוד באמצעות הרשתות החברתיות. בעקבות המקרה, המשטרה פתחה בחקירה שהוטלה על היחידה המרכזית במחוז ירושלים.

לאחר פעולות חקירה מהירות, בלשי ימ״ר ירושלים עצרו לחקירה אתמול בלילה חשוד באיומים בביתו בדרום העיר ירושלים. החשוד שנעצר, בן 21 הנושא באזרחות אירופית ונמצא בישראל מזה מספר שנים, נלקח לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. היום הוא יובא לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממשטרת ישראל נמסר: "נמשיך לפעול בנחישות נגד איומים מכל סוג שהם, ברשתות החברתיות ובכל מקום אחר, כמו גם נגד כל ניסיון לפגוע במהלכו התקין של מצעד הגאווה שיתקיים היום בירושלים."

בתוך כך, לקראת מצעד הגאווה והסובלנות שיערך היום בירושלים, נערך מגן דוד אדום לאבטח רפואית את אלפי משתתפי המצעד.

מד"א פועל בתיאום עם משטרת ישראל, עיריית ירושלים ומארגני המצעד. לאורך כל המסלול, מגן הפעמון דרך כיכר פריז והרחובות קינג ג'ורג', הלל, מנשה בן ישראל ועד להפנינג בגן העצמאות יהיו פרושים צוותי מד"א, הכוללים אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי מד"א וחוליות רגליות של מגישי עזרה ראשונה, אשר יאבטחו רפואית את הצועדים.

במד"א פונים למשתתפי המצעד ומבקשים מהם להצטייד בכמות מספקת של מים ולהרבות בשתייה, להתמגן בקרם הגנה מהשמש ולהימנע מצריכת יתר של אלכוהול.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button