מבזקיםפוליטי / מדיני

חברת הסקרים תובעת את "יש עתיד": "הטעיה מכוונת וחסרת בושה"

חברת דיירקט פולס שלחה היום (חמישי) למפלגת "יש עתיד" מכתב התראה לפני נקיטת אמצעים משפטיים בגין סקר שפורסם בעמוד של תומכי המפלגה בה הוצג כי על פי סקר לכאורה של החברה רוב הציבור תומך בקיום ממשלת לפיד- בנט. בחברה הדגישו כי מדובר ב"נתונים חלקיים ומטעים" ו"מצג שווא" של הנתונים.

מהחברה נמסר: "בדקות האחרונות שיגרנו באמצעות עו"ד ערן בן-ארי ואסף תכלת מכתב התראה דחוף לפני נקיטת אמצעים משפטיים, נגד מפלגת 'יש עתיד', בעקבות פרסום נתונים חלקיים ומטעים מתוך סקר פוליטי שערכה החברה, באופן שמציג מצג שווא ופוגע במוניטין הדיוק והאמינות של חברת דיירקט פולס. חברת דיירקט פולס נהנית ממוניטין מקצועי מובהק של פרסום תוצאות אמינות ומקצועיות ביחס לסקרים אותם היא מפרסמת, מוניטין אותו צברה החברה בעמל רב תוך הסתמכות על ניסיון ייחודי והשקעת משאבים עצומים."

הסקר שפורסם. צילום מסך

בחברה הבהירו: "אנחנו מבהירים בזאת לכל מי שיש לו ספק בעניין: כל גורם בזירה, ללא קשר לשיוכו הפוליטי, שיבצע הטעיה חמורה של הציבור באמצעות עיוות נתוני סקרים אותם מפרסמת החברה, תוך שימוש בשמה הטוב של דיירקט פולס, צפוי לספוג תביעה כבדה בתוך 24 שעות באמצעות היועצים המשפטיים ממשרד בן-ארי, מרנס, תכלת ושות' המלווים את החברה. לא נהסס לפעול בעוצמה בכל הכלים העומדים לרשותנו מול כל גורם שיעשה שימוש מטעה בשמה הטוב של החברה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button