חדשות הארץמבזקים

ישיר: מסע הלווייה של הרב אורי זוהר ז"ל בירושלים

אלפי בני אדם הגיעו למסע ההלוויה של הבמאי והשחקן הרב אורי זוהר ז"ל, שהלך לעולמו הבוקר בגיל 86. הרב זוהר ז"ל מובא בשעה זו למנוחת עולמים בבית העלמין בגבעת שאול.

נשיא המדינה יצחק הרצוג ספד לזוהר ז"ל ואמר: "הצטערתי לשמוע על לכתו מעמנו של איש התרבות והתורה, הרב אורי זוהר. יוצר גדול, ממעצבי הקולנוע הישראלי, שתרם תרומה חשובה לנכסיה התרבותיים והרוחניים של מדינת ישראל לא תשכח".

בנו של זוהר, איתמר, ספד לאביו: "הוא מילא את העולם בהבנה וברוח, אני מזועזע ועצוב כל כך. זו אבידה גדולה. החושך כל כך גדול ובלתי נסבל. אני מתגעגע אליו ואני שבור, אני מטורף עליו והוא היה החיים שלי, אני חייתי איתו. אני עצוב נורא. הוא לימד אותנו לראות את החרטא האדירה בכל מה שאתם רודפים אחריו כל כך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרב אפרים זוהר, בנו של הרב אורי זוהר ז"ל ספד: "קשה עליי פרידתך. בלילה למדת עם החברותא כמו בכל הלילות ב-50 השנים האחרונות. בשלוש וחצי למדת זוהר, והלכת להתכונן לתפילה, כמו שעשית ב-45 השנים האחרונות. השם חיבק אותך חיבוק גדול".

אמבולנסים של איחוד הצלה, בסיוע חובשים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה, וחובשים שפרוסים רגלית עם תיקי הציוד הרפואי מלווים את מסע ההלוויה – עד כה ללא אירועים חריגים.

צילום: איחוד הצלה מרחב ירושלים
צילום: איחוד הצלה מרחב ירושלים
צילום: איחוד הצלה מרחב ירושלים

Back to top button