איראןמבזקים

משמרות המהפכה חיסלו קצין איראני בחשד שהדליף מידע מודיעיני

אתר אופוזיציה איראני פרסם היום (חמישי) כי אל"מ עלי איסמעיל זאדה, אחד ממפקדי יחידה 840 בכוח קודס של משמרות המהפכה ומקורבו של קולונל חסן סייד חודאי, מת לאחר שנפל מגג ביתו בעיר קראג', שממערב לבירה טהרן.

מקורות באיראן סיפרו כי הקצין האיראני נלקח לבית החולים "שאהיד מדני" בקראג' לאחר שנפל מגג ביתו, והרופאים קבעו שם את מותו. גורמים במשמרות המהפכה הודיעו לאחר שיחה עם משפחתו כי הסיבה למותו – התאבדות. הם הסבירו כי הוא שם קץ לחייו עקב בעיות פסיכולוגיות שנבעו כתוצאה מהפרידה מאשתו והוא אף השאיר מכתב התאבדות המציין זאת.

מותו של הקצין האיראני, איסמעיל זאדה מגיע שמונה ימים לאחר שאחד ממקורביו, קולונל חסן סייד חודאי, נורה למוות על ידי חמישה כדורים סמוך לביתו בשכונה בטהרן. קולונל סייד חודאי היה אף הוא אחד ממפקדי יחידה 840 של כוח קודס במשמרות המהפכה, שחוסל כאמור על ידי שני מתנקשים רכובים על גבי אופנוע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בדיווח נטען כי מקורות במשמרות המהפכה באיראן חיפשו חשודים לאחר מותו של קולונל סייד חודאי ורמזים בקרב המשרתים ביחידה 840. הם חשדו בקצין עלי איסמעיל זאדה והאשימו אותו בהדלפת מידע מודיעיני. על פי אותם מקורות, בעקבות החשד המודיעין של משמרות המהפכה החליטו להרחיקו פיזית, חיסלו אותו וביימו את התאבדותו.

עוד צוין כי עד כה דבר מותו של קולונל חסן סייד חודאי לא פורסם בכלי התקשורת האיראניים.

אל"מ עלי איסמעיל זאדה שחוסל ע"י משמרות המהפכה

Back to top button