מבזקיםפוליטי / מדיני

"בנט מוכר את המדינה לטיבי וזועבי בניסיון נואש להרוויח עוד קצת זמן על הכיסא"

במפלגת הציונות הדתית הגיבו הבוקר (שישי) לדבריו של ראש הממשלה, נפתלי בנט, באיגרת שפרסם לאזרחי ישראל. בסיעה תקפו את רה"מ ואמרו כי הוא "מוכר את המדינה לטיבי וזועבי בניסיון להרוויח עוד קצת זמן על הכסא".

בפתח דבריהם מאשימים בציונות הדתית את בנט בחסימה של הקמת ממשלת ימין ואמרו: ״גם שקר שחוזרים עליו אלף פעמים בעשרים עמודים לא הופך לאמת. בנט טירפד בידיו ממשלת ימין ובמהלך שתוכנן מראש עוד לפני הבחירות פרק את המחנה הלאומי וחבר לשמאל הקיצוני ולתומכי טרור אנטי ציוניים כדי להיות ראש ממשלה בכל מחיר. בנט הונה, רימה ושיקר לכל אורך הדרך והוא ממשיך לעשות את זה באיגרת שמהללת ממשלה שמחרימה יותר מחצי מהעם ומציגה אותו כקדוש מעונה תוך שהוא מסית נגד הימין, מכפיש את הציונות הדתית וקורא לשמאל לצאת למלחמת אחים."

"אבל לא תהיה מלחמת אחים חלילה. העם הזה מאוחד בסלידתו מבנט וממעשיו ולכן "הרוב הדומם" שהוא מדבר עליו בקושי מעביר אותו את אחוז החסימה. בנט מוכר בשבועות האחרונים את המדינה לטיבי וזועבי בניסיון נואש להרוויח עוד קצת זמן על הכיסא אבל גם הוא יודע שזה נגמר. בקרוב נחליף בעזרת השם את ממשלת החרם וההונאה הלא ציונית של בנט לפיד ועודה בממשלה יהודית, ציונית ולאומית טובה לישראל, שתחזיר את הביטחון והכבוד הלאומי ותטפל באתגרים הרבים הניצבים לפתחה של מדינת ישראל." הוסיפו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אתר הכנסת

Back to top button