מבזקיםפוליטי / מדיני

האיגרת של בנט גוררת תגובות זועמות: "הרוב לא דומם חתיכת מנותק"

האיגרת ששלח הבוקר (שישי) ראש הממשלה נפתלי בנט, עוררה סערה פוליטית עצומה וגררה תגובות ממספר רב של פוליטיקאים. חברי כנסת מהציונות הדתית והליכוד תקפו את בנט והאשימו אותו בפלגנות וחלקם האשימו אותו בניתוק מוחלט מהמציאות ומהעם.

חה"כ אופיר כץ מסיעת הליכוד צייץ: "הרוב לא דומם חתיכת מנותק. הרוב זועק שמכרת את המדינה לתנועה האיסלאמית, הרוב בוכה שתומכי טרור מכתיבים לך את סדר היום, הרוב צועק שלקואליציה שלך אין רוב למען חיילי צה״ל. הרוב דואג, הרוב סובל, הרוב חרד למדינת ישראל היקרה שלנו כל עוד אתה בכיסא ראש הממשלה."

חוק הגיוס אושר בכנסת שבועיים לאחר שנדחה
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'/ דני שם טוב

חה"כ אופיר סופר מהציונות הדתית כתב: "בערב חג השבועות, רגע לפני שכל עם ישראל עומד מתחת להר לקבל את התורה, כאיש אחד ובלב אחד, בוחר ראש הממשלה לצייץ ציוץ דוחה, לא ראוי ובעיקר מפלג."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חה"כ גילה גמליאל מהליכוד לגלגה וכתבה: "מהיוצרים של הספר ״תוכנית סינגפור״ והספרון ״איך לנצח מגיפה״: איגרת מאת נפתלי בנט. השלב הבא: נאום סיום תפקיד."

בחשבון הטוויטר של מפלגת הליכוד נכתב: "השקרים של בנט לא יכולים להסתיר את העובדה שהוא העביר את השליטה במדינה למנסור עבאס, אחמד טיבי ולחבריהם תומכי הטרור. מחירי הדלק, המזון והדיור שוברים שיאים, בנט ולפיד לא עושים כלום, חוץ מלשלם מדי שבוע מליארדים לרע״מ, המשותפת וזועבי – רק כדי להמשיך לשבת על הכיסא."

חה"כ איתמר בן גביר הגיב לפרסום בחשבון הטוויטר של ראש הממשלה וכתב לו: "נפתלי, הרוב איתנו והוא לא דומם. הוא מדמם, בגללכם."

Back to top button