חדשות הארץמבזקים

שריפה גדולה פרצה במחסן "תעשיות טקסטיל" באזור התעשייה בערד

צוותי כיבוי והצלה מתחנות דימונה ,ערד, חורה ובסיוע של יחידת המתנדבים של כסייפה הוזנקו לפני זמן קצר (ראשון) לשריפת מחסן "תעשיות טקסטיל" בערד.

לוחמי האש שהגיעו למקום זיהו כי מדובר בשריפה גדולה במחסן של כ 500 מ' עם סכנת התפשטות למבנים סמוכים והחלו מיד בפעולות כיבוי ומניעת התפשטות.

הצוותים חולקו לגזרות כאשר מנופי כיבוי סייעו בגזרה אחת והצוותים בגזרות השונות בכדי להשיג שליטה על האש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשירותי הכבאות וההצלה מציינים כי המחסן מכיל חומרי פלסטיק וחומרים מעורבים ובעקבות כך עשן שחור סמיך עוטף את אזה"ת של ערד.

טפסר משנה גרשון כלימי מפקד תחנת דימונה שנמצא במקום האירוע מסר: "מדובר בשריפה של חומרים מעורבים ודליקים מאוד שיוצרים עשן סמיך, כאשר המאמץ העיקרי הוא מניעת ההתפשטות של השריפה ובמקביל סריקה בתוך המחסן והמתחם בכדי לשלול לכודים. חוקר שריפות מכבאות והצלה תחנת דימונה החל בחקירת האירוע ובהמשך נדע להוציא מסקנות".

לוחמי האש עדיין פועלים לכיבוי השריפה שנמצאת במספר מוקדים בשטח המפעל.

יש לציין כי המחסן שבער בסמוך למפעל נשרף כליל על כל תכולתו (פלסטיק, מוצקים וחומרים מעורבים שונים). לוחמי האש מבצעים מספר פעולות כיבוי בתוך המפעל בכדי למנוע התפשטות של המוקדים ונזק לרכוש.

טפסר משנה גרשון כלימי מפקד תחנת דימונה מוסר: "לשמחתי אין נפגעים באירוע וזאת בזכות שילוב פעולות מהירות של לוחמי האש במקביל לפעולות של מערכות גילוי האש בינהם מתזי המים וגלאי העשן שנכנסו לפעולה מיד עם תחילת האירוע ומנעו נזק גדול למפעל ולמבנים הסמוכים".

עדיין לא הושגה שליטה על האש.

צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז דרום
צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז דרום

Back to top button