בידורמבזקים

ח"כ טיבי פרסם סרטון ותקף את הזמר סטטיק: "אכזבת"

ח"כ אחמד טיבי פרסם היום (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו סרטון מהופעה משותפת של לירז רוסו "סטטיק" עם יואב אליאסי "הצל" בו נשמע במהלך השיר "את אותי שופטת" מקלל את חבר הכנסת מעל הבמה.

צילום: דוברות המשותפת

ח"כ טיבי לא התייחס לקללה של "הצל" ובחר דווקא להעביר מסר ל"סטטיק". בעמוד הטוויטר שלו כתב טיבי: "אוי לרשע ואוי לשכנו. אכזבת סטטיק".

אחד המגיבים לציוץ כתב לטיבי: "נו באמת ד"ר טיבי, זו צ'חצ'חיאדה בבונית אנאלפבית עילגת. עדיף לא להתייחס. חוצמזה אם הם מזכירים אותך גם בערבי קריוקי כנראה שהם אובססיביים אלייך כי אתה עושה עבודה מצוינת ובעיקר בראיונות בערוצי 12/13 מול תועמלנים במסווה של מראיינים בהם אתה לא מרכין ראש. חזק חזק ותתחזק!!!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מגיב אחר כתב: מה לא ברור לך אחמד? האיש מנוול. אבל תגיד לי בבקשה ד״ר טיבי המכובד; האם שקלת אי פעם לפנות לרש״פ ולתבוע מהם לחדול מן ההסתה היומיומית נגדי ונגד שאר היהודים הציונים בארצנו? או שזה לא מעניין אותך ואתה סתם נהנה לך להתקרבן ? אם תצליח שם אנו נצליח כאן!"

"הצל" הגיב בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "חחחחח… מסתבר שאחמד טיבי שמשתמש בחופש הביטוי ובחסינות שלו כנגד כל העולם פתאום שהוא שומע שיר שלי הוא פתית שלג רגיש ונבי נעלבי אז בוא טיבוש קבל חיבוקי!"

Back to top button