מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן לקראת ההצבעה על חוק יו"ש: "נתניהו וחבריו הם אנשים בלי מצפון וקווים אדומים"

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, תקף הבוקר (שני) בחשבון הפייסבוק את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו על רקע ההעלאה להצבעה של יו"ש: "נתניהו וחבריו הם אנשים בלי מצפון ובלי קווים אדומים. האסטרטגיה שלהם כפי שנחשפה לא מזמן היא שלטון בכל מחיר -נשים מוכות, מקרי אונס, נכים, וחיילים – זה פשוט לא מעניין. וכפי שכולנו רואים היום גם מפעל ההתיישבות והמתיישבים פשוט לא מעניינים אותם – למען השלטון מותר הכל, גם להפקיר את המתיישבים. אבל מי שמכיר את העובדות, לא מופתע אלא יודע שההתיישבות והמתיישבים מעולם לא עניינו את נתניהו."

עוד כתב: "בינואר 1997 נתניהו מעביר את חברון לשליטתו של ערפאת, באוקטובר 1998 הוא מעביר שטחים מיהודה ושומרון לפלסטינים במסגרת הסכם ואי פלנטיישן, בפברואר 2005 נתניהו מצביע בעד ההתנתקות, ובנובמבר 2009 הוא מעביר בקבינט החלטה על הקפאת הבנייה בהתיישבות. גם בקדנציה האחרונה שלו, נתניהו לא שכח להפקיר את המתיישבים ולמרות כל ההבטחות להחיל ריבונות ישראלית על בקעת הירדן זה פשוט נעלם מסדר היום."

לסיום כתב: "יתרה מזאת, אנחנו בישראל ביתנו, התייצבנו מיד ואמרנו בצורה ברורה וחד משמעית שלמרות שאנחנו באופוזיציה נצביע בעד החלת הריבונות ודרשנו מנתניהו להביא את זה להחלטת הכנסת, אך באופן לא מפתיע בכלל, כמובן שגם הפעם האיש ברח ולא העלה את הנושא להצבעה. אני קורא לראשי ההתיישבות ביהודה ושומרון להגיע היום לכנסת ולדרוש מנתניהו וחבריו ומסמטוריץ' ואנשיו להצביע בעד התקנות ביו״ש. בנוסף אני מזמין אתכם לשבת במליאת הכנסת בזמן ההצבעה ולהסתכל לכל אנשי הליכוד והציונות הדתית בעיניים ולראות איך הם מצביעים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אביגדור ליברמן. צילום: ללא קרדיט

Back to top button