מבזקיםפוליטי / מדיני

תושבים מיהודה ושומרון: "ההתיישבות חזקה, עבאס לא יקבע"

מאות תושבים מיישובים שונים ביו"ש יצאו הבוקר (שני) בקמפיין המונים אנושי, תחת הכותרת "ההתיישבות חזקה, עבאס לא יקבע" כאשר הכוונה היא לגרום להפלת חוק תקנות יהודה ושומרון שצפוי להגיע היום למליאת הכנסת.

צילום: מחאת הקו האדום

באופן תקדימי ולמרות שמדובר בגרימת נזק לתושבי יהודה ושומרון החליטו התושבים לגבות את מחנה הימים ולהתנגד לתקנות גם במחיר של נזק. בשעות הקרובות יעלו ברשתות החברתיות מאות תושבים עם שלטים שעליהם ייכתב שם היישוב ולאחר מכן המילים "עבאס לא יקבע".

צילום: מחאת הקו האדום

"הפלת החוק תגרום נזק קצר מועד לתושבי יהודה ושומרון אבל גם מבוכה אדירה לממשלה הרעה הזו שעושה נזקים הרבה יותר גדולים מהנזק שעלול להגרם אם תקנות יו"ש לא יעברו, אנחנו בהחלט לוקחים את הסיכון ומבקשים להפיל את הממשלה הזו גם במחיר של פגיעה אישית וקצרה בחיינו כאן ביו"ש", אומר יואל שילה מנהל מטה מחאת "הקו האדום" ומיוזמי הקמפיין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מחאת הקו האדום

"ישראל הכהן תושב מטה בנימין אומר כי הוא מצדד בקמפיין, "הממשלה הזו פוגעת בביטחון בחינוך בבריאות ובכל תחום בחיינו הישראלים, אנחנו מסתכלים לטווח זמן ארוך ולא על המיידי, לכן גם אם יגרמו לנו נזק אנחנו נדע להתגבר עליו ונהיה שמחים מאוד בהפלת הממשלה הזו", הוא מציין.

צילום: מחאת הקו האדום

Back to top button