חדשות הארץמבזקים

נהגות האוטובוסים למיכאלי: "תתביישי לך, נמאס לנו לעשות פיפי בדליים ובקבוקים"

ישיבת סיעת מפלגת העבודה פוצצה היום (שני) על ידי נהגות אוטובוסים לקראת השביתה הצפויה בתחבורה הציבורית.

החברות בארגון נהגי ונהגות האוטובוסים פוצצו את הישיבה "לאור התעלמות השרה משכרם הנמוך, תנאי עבודתם הקשים, פגיעה פיזית מתמשכת בנהגות ובנהגים וכן מסירובה מיכאלי לפגוש אותן", לדבריהן.

נהגות האוטובוסים צעקו לעבר שרת התחבורה כי " תתביישי לך, צאי מהטיקטוק ותתחילי לדאוג לנו. נמאס לנו לעשות פיפי בדליים ובקבוקים. אנחנו לא בני ובנות אדם?" מכמו כן הנהגות הניפו מדבקות צהובות המדמות לוחיות רישוי עליהן נכתב: " מירב 0 בתחבורה". לאחר מכן, הנהגות הורחקו מישיבת הסיעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בארגון נהגי האוטובוסים בישראל הגיבו להרחקת הנהגות: "שרת התחבורה לא רק שלא נפגשת עם נציגי הנהגות אלא גם מתעמרת בהן. כשכבר הן באות אליה היא דואגת להרחיק אותן כאילו היו מצורעות. הגיע הזמן ששרת הטיקטוק של ישראל תמ"א וברשתות החברתיות ותדאג לנהגות. ענף התחבורה הציבורית בקריסה והיא ממשיכה לחגוג".

השרה מיכאלי אמרה בישיבת הסיעה: "אולי אתם זוכרות וזוכרים, תתרכזו שניה ותנסו להיזכר איך בחצי שנה הראשונה של הממשלה הזאת הייתה לנו תחושת של אנחת רווחה, של הקלה עצומה, שהציבור חזר להתעסק בעניינים של החיים שלהם ולא בפוליטיקה ולא באיש אחד ספציפי בפוליטיקה. מאז שהתחילו לערער את הוודאות של הקואליציה הזאת, חזרה הטרללת של נתניהו. פשוט חזרה הטרללת של נתניהו ובגדול. אני קוראת לכל חברותיי וחבריי לקואליציה להפסיק לשרת את נתניהו והטרללת. זה שהוא מוכן שהמדינה תישרף זה לא דבר חדש, אבל כל אלה שמאיימים, שמחרימים את המליאה, שסוגרים ועדות ומצביעים נגד הקואליציה – אתם פותחים את הדלת לנתניהו ולבן גבירים שלו ולטרללת שלהם. אתם נותנים להם את הכח ושהמדינה תישרף. אתם משרתים ככה רק אדם אחד ואת הטרללת שלו. "

"מיכאלי סיכמה: "הטרללת של נתניהו והבן גבירים שואבת לכולנו את האוויר, במקום שנוכל להתרכז בעבודה למען הציבור הישראלי, למען הנהגות והנהגים באוטובוסים, למען כל אחד ואחת מהעובדות והעובדים במדינת ישראל, למצוא פתרונות לחקלאות, למצוא פתרונות לחינוך, לגיל הרך, במקום זה, כולנו צריכים להתעסק בטרללת המפורסמת הזו. עכשיו לגופו של המשבר הנוכחי, גם מפלגת העבודה, שהיא מפלגת היציבות בקואליצית השינוי, גם מפלגת העבודה עושה בה דברים, שהיא לא תעשה כשנחזור להיות מפלגת שלטון בממשלה. מפלגת העבודה תפעל להשיג הסכם מדיני לפתרון הסכסוך הישראלי פלסטיני במקום להצביע להוראות שעה של המצב הנוכחי. אבל, כרגע, הקואליציה הזאת היא הקואליציה החשובה ביותר והטובה ביותר למדינת ישראל ולכן מפלגת העבודה תמשיך לעשות כל מאמץ כדי להשאיר אותה פועלת למען אזרחיות ואזרחי ישראל."

צילום: גיל דוד
צילום: גיל דוד

Back to top button