מבזקיםספורט

לקראת האולימפיאדה: פספורטכארד חתמה על הסכם חסות עם הספורטאיות

לאחר שליוו בעבר את שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק, חברת ביטוח הנסיעות פספורטכארד חתמה היום (שני) על הסכם חסות לשתי ספורטאיות מובילות לקראת אולימפיאדת פריז 2024: עדי כץ ומעיין זיקרי.

עדי כץ בת ה – 18 היא אחת הספורטאיות המבטיחות בישראל וכבר זכתה במספר תארים ומדליות בתחום ההתעמלות האמנותית. המשלחת הישראלית תולה בה תקוות רבות לאחר פרישתה של לינוי אשרם כממשיכת דרכה ולהעפיל לאולימפיאדה בפריז.

מעיין זיקרי בת ה – 19 היא הספורטאית הפראלימפית המובילה בישראל בתחום הטניס. רגלה של מעיין נקטעה בתאונה על מתקן אבובים בפארק שעשועים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בגיל 13 זיקרי כבר השתתפה באליפות אירופה בכדורסל נכים, אך נאלצה לפרוש בשל תקנה שאסרה עליה לשחק בנבחרת עם בנים. היא עברה לטניס, וגם בענף הזה היא מגיעה להישגים מרשימים כשהייתה מדורגת מספר 3 בעולם כנערה וכיום היא מדורגת 31 בעולם בבוגרות.

רונית סגל מנכ״לית פספורטכארד: "אנחנו גאים ומתרגשים ללוות 2 ספורטאיות צעירות ומבטיחות הנמצאות בתחילת דרכן ואנו צופים להן עתיד מובטח בענף הספורט בהן עוסקות. אנו בטוחים כי המוטיבציה והנחישות שלהן לצד הכישרון הגדול יובילו אותן להישגים מרשימים בכלל ולאולימפיאדה האולימפית והפראולימפית בצרפת בפרט. ההסכם נועד לתמוך גם בהן וגם בספורט הישראלי בכלל מתוך תקווה שהשתיים הללו יביאו להישגים ויעוררו השראה בקרב הדור הצעיר".

צילום: באדיבות פספורטכארד

Back to top button