מבזקיםפוליטי / מדיני

"הממשלה הזו ממש כמו מכונת כביסה מקולקלת שרק הסחיטה עובדת"

ח״כ משה אבוטבול מסיעת ש״ס נאם הערב (שני) במליאת הכנסת, במסגרת הצעת אי האמון בממשלה. בנאומו תקף אבוטבול את הממשלה וכיוון את דבריו בעיקר לשר האוצר, אביגדור ליברמן.

בפתח דבריו תקף אבוטבול את הממשלה: ״כבוד היושב ראש כנסת נכבדה, כאשר אנחנו נעמדים כאן ומגישים את אי האמון בממשלה הכי כושלת חברתית וכלכלית זה בעקבות החידלון וחוסר המעש של הממשלה בהורדת יוקר המחיה. שר האוצר ליברמן מדושן העונג הפך את החיים בישראל לחיים קשים מאוד, הוא שר האוצר שחתום על הכי הרבה צווים של העלאת מיסים לאזרחים וזה דווקא בניגוד למה שהבטיח במערכת הבחירות שלא יעלה מיסים."

ארכיון. צילום: אתר הכנסת

עוד הוסיף ואמר: "זהו שר אוצר כושל ויחד עם כל הממשלה הכושלת הם חייבים ללכת הביתה עוד היום! השינוע והמריצות עלי.. כאשר רואים שאין תחום של ממשלת השינוי והריפוי שלא הזיקה והעלתה מחירים. הציבור בארץ קורס: הדיור עלה ב-13%. הדלק עלה ב-24% אחרי ששנים רבות מחירו נשמר. אוכל בחוץ עלה ב-33%. אוכל לבית עלה ב-13%. שתיה קלה עלתה ב-52%. חשמל עלה "רק" ב-6%. ארנונה עלתה ב-2%. מים עלו ב-7%. תרופות עלו ב-10% חייבים להיות בריאים. מזון: 3.5% חומרי ניקוי -5%, ועוד שורה של התייקרויות ששר האוצר השיתו ומשיתים על הציבור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"שקיות חד פעמיות מ- 10 אגורות עלולות להגיע גם ל-60 אגורות אני יודע שהחכם מכל האדם שלמה המלך אמר במשלי "בפרק: אֵשֶׁת־חַיִל,… "סָדִין עָשְׂתָה וַתִּמְכֹּר" אבל "ַוחֲגוֹר נָתְנָה לַכְּנַעֲנִי." שקיות מאז ומעולם נתנו חינם וכאן מצאו עוד שיטה להוציא לנו מהארנק עם עוד כמה שקלים לפחות שיאמצו את החוק של חברי היקר חבר הכנסת הרב יואב בן צור להחזיר כסף על שקיות משומשות כמו בבקבוקים אבל עם מי תדבר עם ראש הממשלה שכל יום משהו אחר בורח לו מהלשכה. כמו שאומרים: "כשהספינה טובעת אז אפילו העכברים בורחים". הכל קורס לו כפי ששמענו שכיפות ברזל הוצבו בכל ברחבי הארץ מחשש להפלת הממשלה ואז הוא מתיישב לו לכתוב איגרת ולנצל את משאבי המדינה." הוסיף.

לסיום, אמר: "כדי לעשות פוליטיקה על חשבוננו דבר שעל קודמו בנימין נתניהו יצאו וטענו "מדוע הוא מנצל את עמוד הפייסבוק"? כאן הכל שקט, ושקט זה רפש !!!. דממה אלחוטית העיתונות מתה התקשורת נעלמה זרועות המשפט התייבשו ונהפכו למשותקים, למה כי אם הם נגד ביבי אז הם יקבלו "אתרוג" מלא מלא גם אם התושבים נאנקים תחת הנטל. והכי קל לליברמן להעלות מסים. זה הכי קל מאשר לעבוד ולהתאמץ הוא כמו אחשוורוש שכדי לממן את סעודת השחיתות שערך לעם בתחילת מגילת אסתר העלה את המיסים לציבור בסוף המגילה כך גם צר האוצר, כדי לממן את את יוקר המחיה ואת ההתחייבות שלו והסחטנות של הח"כים הערבים אז הוא מטיל על כולנו מיסים מסתבר שהממשלה הזאת עובדת רק על סחטנות וסחיטה, כמו מה שמקבלות הסיעות הערביות 53 מיליארד, הממשלה הזו ממש כמו מכונת כביסה מקולקלת שרק הסחיטה עובדת במכונה … זוהי ממשלה כושלת לכו הביתה."

צילום: ערוץ הכנסת

Back to top button