צרכנות

כמה עולה הפקת סרט תדמית לעסק

קרדיט תמונה FREEPIK

כיום העולם הופך יותר ויותר לעולם חזותי, בו התמונה משנה יותר מאשר מילים. לכן, בתי עסק, חדשים וותיקים כאחד, הבינו את החשיבות של שיווק וקידום העסק באמצעות סרט תדמית לעסקים. הסרט מסייע להם בקידום בכנסים ייחודיים בארץ ובעולם, בתור פרסומת עבור קהל היעד, עבור משיכת משקיעים ועוד רבים אחרים. אבל, לא נשכח שכדיי שהסרט יהיה באמת אפקטיבי, הוא צריך להיות איכותי ולכן חשוב לדבר גם על העלויות.

מהו בדיוק סרט תדמית לעסקים

לסרטי תדמית אין בהכרח מבנה אחד קבוע ולא מדובר במוצר מדף שפשוט קונים ועושים בו שימוש במחיר קבוע. סרט תדמית הוא דבר דינאמי וגמיש מהרבה בחינות וזאת בהתאם ללקוח עצמו ולמטרתו. כך למשל, נוכל לראות סרטונים באורכים שונים, המתחילים מ-2 דקות ומגיעים אפילו עד 7 דקות. לצד זה, התסריט הוא כמובן שונה ויכול להיות שיווקי, ענייני, שניהם ועוד. לבסוף, נוכל לבחור אם אנחנו רוצים סרט אנימציה, מצולם, או גם וגם.

איך נכין סרט תדמית לעסקים

בשביל סרט תדמית איכותי ומוצלח באמת צריך צוות מקצועי – דבר שהרבה בעלי עסקים לא מבינים. לרוב הבעלים ינסו לחתוך בהוצאות ויבקשו הפקה פנימית של סרט תדמית לעסקים וזו לרוב תהיה טעות. סרט תדמית לרוב יופק על ידי חברה המתמחה בכך וכזו שלה הידע להאזין לצרכיו של הלקוח, לאבחן אותם ובכך לייצר סרטון שקולע בדיוק למטרה. היות ואנחנו שוכרים חברה מקצועית כדיי להוציא את הסרטון לפועל חשוב לדבר גם על עלויות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אז כמה תעלה הפקת סרט תדמית לעסק?

כפי שציינו לפני כן, לא מדובר במחיר קבוע ולכן מדובר בדבר דינאמי ביותר. המחיר באופן בסיסי יושפע מגורמים שונים והם: כתיבת תסריט, תשלום לצוות הצילום ועבור ימי צילום (כמו גם הציוד עבור הצילום, מאפרים, מעצבים וכדומה), שחקנים, הפקת אנימציה, עריכה וכך הלאה.

משמע, המחיר הסופי יושפע במידה רבה מהתקציב שאנחנו מוכנים להשקיע בכלל ומכמות האלמנטים שנרצה להוסיף, או לחילופין לוותר עליהם. יהיו רבים שינטו לוותר על דברים בסיסיים ביותר ועל מנת לא ליפול לכך, חשוב לתאם ציפיות מראש עם הצוות ששכרתם להכנת הסרטון.

בשורה התחתונה, סרטון בסיסי ביותר יעמוד על תקציב של כ-10,000 ₪ ומעלה, בעוד שאם יש לנו תקציב גבוה יותר ואנחנו מוכנים להפיק סרטון מוצלח באמת, שיחזיר את השקעתו היות והוא יקנה לנו גדילה והצלחה, המחיר יכול להגיע גם לטווח של 30,000 ₪ ומעלה.

לסיכום

הפקת סרטון תדמית לעסק היא הדרך החדשה והמוצלחת ביותר כיום למנף את העסק שלנו וזאת על מנת למצוא משקיעים, על מנת להגיע לקהל היעד ועוד. הפקת הסרטון עצמו היא דבר דינאמי ביותר וניתן להפיק סרטונים צנועים, אבל גם מושקעים יותר, כאשר טווח המחירים יותאם לסוג הסרטון שנרצה לקבל, לדחיפות הפקתו ולתקציב שלנו.

Back to top button