חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום שמו של החשוד במעורבות בהיעלמותה של ספיר נחום

בן זוגה לשעבר של הנעדרת ספיר נחום, ואלא ג'מאל רובין חלאילה, הוא החשוד במעורבות בקשירת הקשר להיעלמותה, כך הותר היום (שלישי) לפרסום.

חלאילה, תושב עכו בן 34, מוכר היטב למשטרה, בין השאר בשל סרטוני "טיק טוק" בהם הוא מתריס נגד המשטרה. לפני כחודש הוא נעצר כשנכנס עם ארבעת חבריו מעכו לקיבוץ מסריק כשהם רכובים על עגלות סוסים, משתוללים במקום ומתעמתים עם התושבים. הוא אף ריצה בעבר מאסר בגין שוד מזויין שביצע בסניף דואר

החשוד ואלא ג'מאל רובין חלאילה

בתוך כך, המשטרה באמצעות עשרות שוטרים, מתנדבים, תוך הפעלה ושימוש באמצעים מיוחדים כגון מסוק, רחפנים, פרשים, כלבים ועוד ממשיכה במאמצי החיפוש אחר הנעדרת זה היום השישי. בימים האחרונים נסרקו שטחים רבים בגזרת מחוז חוף הכוללים צמחיה סבוכה, בורות ומקומות מסתור. היום ממשיכים החיפושים בתאי שטח נוספים בגזרת המחוז אשר טרם נסרקו זאת לצד פעילות חקירתית מאומצת של חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף בחקירה הנתונה תחת צו איסור פרסום ומבוצעת ע"י עשרות חוקרים מיומנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "בשל הפרסום הנרחב אנו מקבלים מעת לעת דיווחים מאזרחים הטוענים כי הבחינו בנעדרת במקומות שונים אולם עד כה היא טרם אותרה. כל בדל מידע המתקבל מהחקירה ומאזרחים נבדק עד תום. המשטרה מודה לציבור ולכלי התקשורת על הסיוע הרב ועל הדיווחים השוטפים ומבקשת להמשיך בכך."

צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר ערך לפני זמן קצר הערכת מצב בהשתתפות מפקד מרחב אשר תנ"צ שאול צמח, מפקד ימ"ר חוף, מפקד תחנת עכו ועוד וסיכם כי "המשטרה תמשיך לפעול ככל שיידרש, ללא הגבלת זמן, מקום ומשאבים בכדי לאתר את ספיר ולהשיבה לחיק משפחתה".

צילום: דוברות המשטרה
הנעדרת ספיר נחום מעכו. צילום: באדיבות המשפחה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button