מבזקיםצבא וביטחון

שר הביטחון גנץ סייר בפיקוד מרכז: "נשים ישרתו בכל מקום שיתאפשר"

שר הביטחון, בני גנץ ביקר היום (שלישי) באוגדת איו"ש יחד עם ראש אגף המבצעים אלוף עודד בסיוק, מפקד פיקוד מרכז אלוף יהודה פוקס, סגן ראש השב"כ, ראש המנהל האזרחי תא"ל פארס עטילה ומפקד אוגדת איו"ש תא"ל אבי בלוט. שר הביטחון ערך סיור במרחב התפר הדרומי, באתר ההרודיון וקיים הערכת מצב בחטמ"ר עציון.

צילום: אלעד מלכה

מדברי שר הביטחון גנץ לאחר הסיור שקיים: "אני מסיים סיור והערכת מצב במרחב יהודה ושומרון, אנחנו ממשיכים במהלכים המבצעיים שמטרתם לשמור על הביטחון והיציבות ובהם פריסת הכוחות בתפר, הרחבת הכיסוי המודיעיני והמאמצים בהתקפה ובהגנה. נמשיך לפעול באופן נרחב בכדי למנוע מהטרור להרים את ראשו. לצערי, אתמול נפל החוק שאמור להאריך את ההסדרים הנוגעים להתיישבות ביהודה ושומרון. העברת התקנות היא הכרחית בכדי למנוע מיהודה ושומרון להפוך למערב פרוע, ואני קורא לכלל הגורמים לפעול באופן אחראי ולאפשר את החקיקה."

צילום: אלעד מלכה

עוד אמר שר הביטחון: "בימים אלו אנו גם מרחיבים את שירות הנשים ביחידות קדמיות, במתווה נכון שמובילים גורמי המקצוע בצה"ל והרמטכ"ל. שילוב של יותר נשים במגוון תפקידים בצה"ל תורם קודם כל להגשמת המטרה העליונה של ניצחון במלחמה, והגנה על אזרחי ישראל. לכן, נשים ישרתו בכל מקום שיתאפשר מבחינה מבצעית ומקצועית, ולצד זאת נמשיך להקפיד על מתן כבוד לאמונה של כל משרת ומשרתת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלעד מלכה
צילום: ניקול לסקבי, משרד הביטחון

Back to top button