כלכלהמבזקים

על רקע מבוי סתום במו"מ: עובדי חברה ממודיעין פתחו בשביתת אזהרה של 24 שעות

עובדי חברת נובולוג לוגיסטיקה במודיעין פתחו הבוקר (שלישי) בשביתת אזהרה של 24 שעות. זאת על רקע המבוי הסתום במו"מ להסכם קיבוצי והתנהלות כוחנית של גורמים בכירים בהנהלה כלפי חברי הוועד ונציגי ההסתדרות, בניסיון להחליש את התארגנות העובדים. יודגש כי אין ולא תהיה פגיעה בכל הקשור לפעולות מצילות חיים וחירום.

צילום: דוברות ההסתדרות

למרות שהעובדים פעלו לפי חוק, בחר מנכ"ל נובולוג עירן טאוס להביא למקום חברות שמירה פרטיות, באקט שנתפס כניסיון להלך אימים על העובדים וחברי הוועד. נובולוג לוגיסטיקה עוסקת בייבוא ובהפצה של תרופות וציוד רפואי לאלף מוקדים ברחבי ישראל, ומספקת שירותים לוגיסטיים לניסויים קליניים.

צילום: דוברות ההסתדרות

יו"ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה בהסתדרות, אליעזר בלו: "עובדי נובולוג לוגיסטיקה יצאו למאבק למען השגת הסכם קיבוצי ראשון. העובדים מוחים על כך שההנהלה מתנהלת בכוחנות במו"מ ולא מאפשרת התקדמות באף סעיף משמעותי בהסכם הקיבוצי. העובדים נחושים להגיע להסכם בחברה, ועל כך המאבק. אני קורא למנכ"ל החברה האם, ערן טאוס, להיכנס לעובי הקורה ולשבת איתנו למו"מ, במטרה למצוא פתרון הולם לסוגיות שבמחלוקת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות ההסתדרות

יו"ר ועד הפעולה של עובדי נובולוג, זהבית דבש: "הפחדות ואיומים לא ירתיעו אותנו, להפך. אנחנו מאוחדים וחזקים ולא נרפה עד שנשיג הסכם נכון ומאוזן, הן לעובדים והן לחברה. רק ביחד ננצח".

צילום: דוברות ההסתדרות
צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button