מבזקיםמשפטי/פלילי

הותר לפרסום: בתו של סגן ראש העיר שפרעם נהרגה בפיצוץ רכב

ג'והרה חניפס בת ה-28, תושבת שפרעם ובתו של סגן ראש העיר פרג' חניפס היא ההרוגה אמש (שלישי) בפיצוץ הרכב סמוך לכניסה לעיר.

המקרה אירע אתמול בשעה 22:20 סמוך לכניסה לשפרעם מכביש 781. מטען חבלה שהוצמד למכוניתה של ג'והרה התפוצץ והחל לעלות באש כשהיא בפנים.

ג'והרה חניפס שנהרגה בפיצוץ הרכב

שלושה צוותי כיבוי מתחנת גליל מרכזי הוזעקו למקום ופעלו במשך דקות ארוכות על מנת לכבות את הרכב הבוער. בסיום פעולות הכיבוי זיהו לוחמי האש את גופתה כשהיא לכודה ברכב וללא רוח חיים. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פראמדיקית מד"א הודיה רוזה סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב עולה באש. בתום פעולות הכיבוי זיהינו נפגעת מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."

שוטרי משטרת ישראל שהוזנקו למקום אספו ממצאים ובמקביל חבלני המשטרה הוקפצו לזירה.

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כאמור כי מטען חבלה הוצמד לרכב.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירת האירוע וכוחות משטרה פרסו מחסומים וביצעו סריקות לאיתור חשודים במעשה.

אמה של ג'והרה, בדיעה חניפס, יועצת לקידום מעמד האישה ברשויות המקומיות אמרה: "אנחנו מבקשים מהממשלה והעובד בראשה לנקוט בצעדים הדרושים להפסקת האלימות בכלל ובפרט כלפי נשים. אנו דורשים להעביר תקציבים למועצות המקומיות על מנת להפסיק את האלימות ולטפל בנגע הנורא הזה. ואנחנו שואלים, כמה זמן זה יימשך?"

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב: "אני משתתף באבל הכבד של ידידי פרג' חניפס ומשפחתו, בעקבות הירצחה של הבת ג'והרה. המאבק בפשיעה בחברה הערבית הוא ארוך ומורכב, ולצד רגעי סיפוק והצלחה יש בו גם רגעים קשים ועצובים, כפי שחווינו אמש. אנו נחושים לנצח את הנגע הממאיר הזה, כי מדובר בסוגייה שהיא גורלית לעתיד כולנו במדינת ישראל".

צילום: כבאות והצלה מחוז צפון
צילום: כבאות והצלה מחוז צפון
צילום: כבאות והצלה מחוז צפון

Back to top button