טכנולוגיהמבזקים

אלמנטור, המפתחת פלטפורמה לבניית אתרים, רוכשת את הסטארט-אפ Strattic

חברת אלמנטור (Elementor), המפתחת פלטפורמה לבניית אתרים בקוד פתוח המשמשת למעלה מ-11 מיליון אתרים, מודיעה על רכישת חברת סטראטיק (Strattic), המובילה פתרונות אירוח עבור אתרי וורדפרס. 16 עובדי החברה הנרכשת נקלטו כעובדי אלמנטור.

אלמנטור הוקמה בשנת 2016 והפכה לפלטפורמה המובילה לבניית אתרים בוורדפרס המפעילה כ- 7.4% מאתרי האינטרנט בעולם. הרכישה של סטראטיק מגיעה לאחר שאלמנטור השיקה מוקדם יותר השנה את פתרון הענן, המאפשר לה להציע לשוק חבילה אחת הכוללת עורך ויזואלי לצד השירות החדש של אירוח אתר אינטרנט.

אלמנטור מתכוונת למנף את היכולת הטכנולוגית של סטראטיק על מנת להרחיב את אפשרויות אירוח האתרים שלה כפלטפורמת All-in-one ולהציע פתרונות ממוקדים לאתגרים שאיתם מתמודדים מיליוני משתמשי וורדפרס ברחבי העולם. זאת באמצעות טכנולוגיית Headless של סטראטיק המפרידה בין שכבת ניהול האתר לבין שכבת הפרזנטציה, מה שמאפשר את רמת האמינות והאבטחה הגבוהה ביותר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חברת סטראטיק הוקמה ב- 2018 על ידי מרים שוואב וג'וש לורנס, כדי להביא גישה חדשנית לאירוח אתרים על ידי המרת אתרי אינטרנט לארכיטקטורה סטטית ולהציע פתרון לאתגרים הנלווים לניהול ואבטחה של אתרי וורדפרס בקליק אחד. בין לקוחות החברה נמנות חברות אנטרפרייז, ארגונים גדולים כמו האו״ם וגופי ממשל שונים.

לדברי יוני לוקסנברג, מייסד-שותף ומנכ״ל אלמנטור: ״לסטראטיק יש טכנולוגיה, מוניטין, עובדים מוכשרים וביסוס בשוק כמובילה בתחום אירוח אתרי וורדפרס. כל אלה יאפשרו לנו להציע למיליוני המשתמשים של אלמנטור את היתרונות של טכנולוגיית האירוח הסטטי, ובמקביל לספק להם פלטפורמה אחידה לאירוח אתרים בהיקפים גדולים וברמת ביצוע גבוהה. משמעות הרכישה הזו היא שהאתרים של המשתמשים שלנו יוכלו לעמוד בכל מבחני הביצוע ונפח תנועת גולשים, גם במצבי עומס, ללא צורך בהקצאת שרתים נוספים לפני כל קמפיין פרסומי גדול. אני נרגש ומצפה בקוצר רוח להמשיך ולפתח את אלמנטור ולהביא את הפתרונות הטכנולוגיים הטובים ביותר עבור המשתמשים שלנו.״

לדברי מרים שוואב, מנכ״לית ומייסדת Strattic: ״לאחר ארבע שנים פנומנליות של בניית מוצר ברמה עולמית המאפשר ללקוחותינו מכל העולם את פתרון הענן הטוב ביותר שקיים כיום, אנחנו מתרגשים להצטרף למשפחת אלמנטור. יחד נמשיך לפתח פתרונות לאתגרים הגדולים ביותר של משתמשי וורדפרס. כחברה המובילה את שוק בניית האתרים בוורדפרס, אלמנטור היא הפרטנרית המושלמת עבורנו.״

אלמנטור הוקמה בשנת 2016 ע״י יוני לוקסנברג ואריאל קליקשטיין, יוצרי אינטרנט שבנו מאות אתרי אינטרנט ללקוחות במשך השנים, והחליטו לבנות לעצמם את כלי העבודה האולטימטיבי. החברה מפתחת פלטפורמת קוד פתוח המאפשרת לעצב ולבנות אתרי אינטרנט מקצועיים, ובכך מקדמת ומחדשת את הדרך בה עובדים יוצרי אינטרנט, Web Creators בכל העולם, אנשי שיווק, מפתחים ומעצבים. כיום אלמנטור היא התשתית של יותר מ-11 מיליון אתרים פעילים, המהווים כ-7.4% מאתרי האינטרנט בעולם. החברה גדלה בקצב של מאות אלפי אתרים חדשים בכל חודש ומניעה כלכלה שמוערכת ב-1.5 מיליארד דולר. האתרים שהוקמו על פלטפורמת אלמנטור פועלים בלמעלה מ-152 מדינות וב-160 שפות שונות.

מימין מרים שוואב ויוני לוקסנברג. צילום: עומר הכהן

Back to top button