צרכנות

הדרכים הכי טובות להכין מגש פירות מעוצבים

יש לכם מישהו שאתם רוצים להפתיע? משהו שיהיה גם טעים וגם בריא? הכירו – מגשי פירות שיפתיעו וישמחו כל מי שיראה אותם! הפירות המוכרים והאהובים, עם כל צבעי הקשת וכל הטעמים המיוחדים והתוססים שבעולם, עכשיו במארז אחד שישמח את היקרים לליבכם. מי לא אוהב פירות? מדובר בתענוג אמיתי ללא שום חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים מסוכנים כמו שומנים ומלחים. אפשר להנות משילוב מושלם של מתוק, חמוץ, תוסס ומרענן והכל היישר מאמא אדמה. הגיע הזמן להכין מגש פירות מעוצבים לחברים ובני משפחה ולהנות מכל היתרונות של הטבע!

 

איך לעצב מגש פירות?

אם אתם שוקלים ברצינות להכין מגש פירות ולהגיש אותו בתור מתנה נחמדה לקרוב משפחה או בת זוג, וודאו כי כל הפרטים והאלמנטים הינם במקום. בחרו כמות נכבדה של פירות, כאלו שאתם בטוחים או לפחות משערים שמקבל הדורון ישמח לראות ולאכול מהם. יש אנשים שנמשכים לפירות כאלו, יש אנשים שנמשכים לפירות אחרים, יש כאלו גם שלא אוהבים פירות כלל וכלל וזה כבר סיפור אחר. אחרי שהחלטתם אילו פירות אתם מתכוונים להכניס בפנים, חשבו על המארז – האם זה יהיה מגש שטוח, קערה מחרסינה או סלסילת נצרים עמוקה? יש כל כך הרבה רעיונות ואתם צריכים לשקול מה יעשה לאנשים שאתם מביאים להם הכי טוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

קישוטים להוסיף לאווירה הססגונית

תוכלו למלא את המארז בכל מני דברים ססגוניים ומיוחדים שיוסיפו לאווירה. תוכלו לקשט עם כל מני קישוטים צבעוניים שישתלבו יפה עם המארז ויאדירו אותו. בחרו בדברים שלא יהרסו, יכתימו וילכלכו את הפירות, כמובן. אחרי הכל, מארזי פירות כוללים בדרך כלל פירות קלופים וחתוכים, כך שכל תוספת חיצונית צריכה להילקח בחשבון.

 

לסדר את הפירות כמו שצריך

נכון שכל הפירות במגש אחד, אך וודאו כי הפירות הגדולים לא מרסקים את הקטנים או הרכים. עדיף להניח קודם כל את הפירות הגדולים ורק לאחר מכן את הקטנים בתפזורת, כמו למשל תותים, אוכמניות או ליצ'י.

הזמנת מגשי פירות מחברה מובילה העוסקת במארזי מגש פירות מעוצב יכולה לעשות לכם את הסדר הזה בדרך הכי מקורית ומעולה שיש!

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

Back to top button