מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ מיכאלי לשותפי הקואליציה: "הסכנה שאנחנו מונעים כל יום לא חלפה"

יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי התייחסה לפני זמן קצר (רביעי) לסערה הפוליטית ולמצבה של הקואליציה והסבירה כי חשוב שהקואליציה תמשיך לתפקד למען אזרחי המדינה.

"ממש תיכף תמלא שנה לממשלה הזאת. שנה סוערת בקואליציה סוערת. אבל קואליציה חשובה וממשלה שעושה דברים חשובים ביותר למען האזרחיות והאזרחים ולמען מדינת ישראל." אמרה ח"כ מיכאלי.

היא הוסיפה בעקבות הדיווחים על אפשרות של פירוק הקואליציה כי "דווקא הערב, כששוב יש מי שמאיים לפרק והרעש והספינים נמשכים, חשוב לי להגיד לכן ולכם בצורה החד משמעית ביותר – מפלגת העבודה ואני מחוייבות לשמור על הממשלה ועל הקואליציה. מפלגת העבודה היא מפלגת היציבות בקואליציה הזאת. גם היום, כמו תמיד, נהגה לפי החלטת הנהלת הקואליציה, וככה נמשיך לעשות. דיבורים על התפרקות ופירוק הם דיבורים חסרי אחריות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ מיכאלי פנתה לשותפיה: "אני קוראת לשותפי לקואליציה ולממשלה הזאת – בואו נזכר למה אנחנו כאן. מה הביא אותנו להקים את הממשלה המיוחדת הזאת. הסכנה שאנחנו מונעים כל יום לא חלפה. להיפך, היא נעשית יותר ויותר מוחשית כל יום שעובר. אל תתנו לכוחות החושך האלה לפרק את השותפות והממשלה הזאת.

קשה? כן. הרבה פעמים מתסכל? בהחלט. זאת לא הממשלה שמקדמת את מדינת הרווחה וחופש הדת והשוויון שמפלגת העבודה תקדם כשתרכיב את הממשלה כמפלגת שלטון. אבל שאלו כל אזרחית ואזרח וכל רשות מקומית או אחרת במדינה כמה השתפרו חייהן.ם בזכות הממשלה הזאת. ראו את הדברים החשובים שכבר עשינו, ואת כל אלה שיש לנו בתכנון לעשות."

לסיכום אמרה, "אני מצטרפת לקריאתו של חברי, יו"ר רע"מ מנסור עבאס – הניסוי כן מצליח. הממשלה המגוונת הזאת כן עובדת. כל יו"ר מפלגה חייב לקחת אחריות על חברות וחברי סיעתו וביחד נצליח להרגיע את הרוחות ולהתרכז בעבודה החשובה שלנו ובהצלת מדינת ישראל. אל תתנו לאף אחד לשכנע אתכם אחרת. מדינת ישראל חשובה מדי לזה."

מליאת הכנסת קיימה דיון מיוחד לציון יום הבטיחות בדרכים
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ/דני שם טוב

Back to top button