מבזקיםפוליטי / מדיני

המפלגה שקובעת מה "פייק" ומה לא: "חזרנו לעידן החותמות"

בחשבון הטוויטר של מפלגת השלטון "ימינה" בראשותו של ראש הממשלה, נפתלי בנט, החלו לפרסם ידיעות של עיתונאים עם חותמת "פייק ניוז" ברקע כדי לקבוע כי מדובר בידיעה שאינה נכונה. מספר עיתונאים וגולשים הגיבו בנחרצות ואף כתבו כי הם עומדים מאחורי הפרסומים, ובכך פתחה המפלגה "מלחמת גרסאות".

העיתונאי יקי אדמקר פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונות של ציוצי ימינה וכתב: "חזרנו לעידן החותמות. (למען הסר ספק: עומד לחלוטין מאחורי הפרסום)."

אדמקר הצטרף למספר גולשים שתקפו בחזרה את המפלגה על המעשה, אחד הגולשים כתב: "אתם פייק אחד גדול גם רינאוי זועבי משקרת ?". גולש נוסף כתב: "בואו חברים, אתם באמת חושבים שמישהו מאמין לכם?".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נראה כי במפלגות "ימינה" ו"יש עתיד" עושים מאמצים גדולים להכחשת מספר פרסומים, מאז חשיפתו של העיתונאי עמית סגל בערוץ 12, בדבר מסמך הדרישות של חה"כ ג'ידא רינאווי זועבי ממפלגת מרצ בתמורה לתמיכה שלה.

מה שבטוח, הסערה הזו לא מוסיפה ליציבותה של הקואליציה, שגם ככה בימים האחרונים נראה כי נשברה לחלוטין, בעיקר לאחר התקרית במליאת הכנסת לאחר ההצבעה על תקנות החירום ביהודה ושומרון, בה הצביעו חברי הקואליציה זועבי וגנאיים נגד ובעצם הפילו את החוק, כשהתקרב לגנאיים חבר הכנסת ניר אורבך מימינה והחל לצעוק עליו.

צילום: חיים צח, לע"מ

Back to top button