חדשות חוץמבזקים

מטוס קרב סיני התרסק לתוך שכונת מגורים, אדם אחד נהרג ושניים נפצעו

מטוס קרב של חיל האוויר הסיני מדגם Chengdu J-7 התרסק אתמול (חמישי) בשכונת מגורים שבמחוז חוביי, במרכז סין, סמוך לשדה התעופה Laohekou.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת במדינה אדם אחד לפחות נהרג ושניים נוספים נפצעו. כמו כן נגרם נזק כבד למספר בתים שהחלו לעלות באש יחד עם המטוס לאחר ההתרסקות.

הטייס הצליח לפלוט את עצמו מהמטוס רגע לפני ההתרסקות וכך ניצל. בתיעוד שעלה ברשתות החברתיות נראה הטייס יושב ברחוב כשמסביבו מספק מתושבי השכונה דואגים לו. הוא נפצע באורח קל מאוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מטוס ה- J-7 של חיל האוויר הסיני המריא בבוקר יום חמישי ה-9 ביוני משדה התעופה שיאנגיאנג לטיסת אימונים שגרתית. מסיבה שאינה ברורה המטוס החל לצנוח והטייס פלט את עצמו ונחת בהצלחה. המטוס כאמור התרסק אל תוך בתי המגורים וגרם כאמור להרוג, שני פצועים ונזק רב.

בתיעוד שלאחר ההתרסקות שפורסם ברשתות החברתיות נראתה אש גדולה בין הבתים ועשן כבד מיתמר על האזור.

יש לציין כי מדובר בתאונה אווירית שלישית שמתרחשת מאז מרץ השנה.

בחודש שעבר, מטוס של חברת התעופה Tibet Airlines המריא מצ'ונגצ'ינג שבדרום-מערב המדינה עם 122 נוסעים. במהלך ההמראה המטוס החליק על המסלול ועלה באש. אז דיווחו בכלי התקשורת כי המטוס בן 10 שנים, הנושא קוד רישום B-6426 נפגע בעת ההמראה ויותר מ-40 בני אדם נפצעו.

"טיסת 9833 של Tibet Airlines, מטוס איירבוס A319-115, נפגעה כשהיא הייתה מעורבת בתאונת המראה בנמל התעופה הבינלאומי צ'ונגצ'ינג-ג'יאנגביי (CKG/ZUCK), סין. מידע ראשוני מצביע על כך שהמטוס נכשל בעת ההמראה וסטה מהמסלול. בעקבות זאת המטוס התרסק ופרצה שריפה, אך כל הנוסעים הצליחו לצאת מהמטוס", אמרה רשת בטיחות התעופה על התקרית.

כמו כן, ב-12 במרץ, מטוס בואינג 737 בטיסה מקונמינג לגואנגג'ואו התרסק במחוז טאנגשאן שבאזור האוטונומי גואנגשי ג'ואנג. כל 132 האנשים שהיו על הסיפון, כולל תשעה אנשי צוות, נהרגו.

צילום: טוויטר @aNdr0iz
צילום: טוויטר @GuoPeiLin999
צילום: טוויטר @jetvvv
צילום: טוויטר@Flash43191300

Back to top button