בידורמבזקים

אנה זק משלשלת לכיסה חצי מיליון ש"ח – מכרה את זכויות הלהיט החדש 'מי זאת'

לאחר מו"מ עם עשרות חברות וגופים מסחרים רשת סקארה (SACARA) רכשה את זכויות היוצרים ללהיט החדש של הזמרת אנה זק: 'מי זאת' שרשם 3.7 מיליון השמעות. סקארה שלמה חצי מיליון ש"ח לרכישת הלהיט

רשת סקארה רכשה את זכויות הלהיט החדש 'מי זאת' של הכוכבת אנה זק, המשמשת גם כפרזנטורית המותג. סקארה שילמה חצי מיליון ש"ח בעבור רכישת הלהיט החדש ובכך רושמת שיתוף פעולה כפול בין הרשת לכוכבת הפופ.

אנה זק שחררה רק לפני כשלושה שבועות את "מי זאת" וכבר עכשיו זכה השיר ליותר מ- 4.5 מיליון צפיות ביוטיוב, ומככב במקומות הראשונים במצעדים בכל פלטפורמות המוסיקה. במקביל, הגיעו עשרות הצעות מגופים וחברות לרכישת השיר, ביניהם: חברות סלולר, מותגי אופנה ומותגי מזון. בשיר החדש חשפה אנה זק את מספר הטלפון שעד לא מזמן שימש אותה באופן אישי.

צילום: שי תמיר
צילום: שי תמיר

רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת", הכולל סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, פעילות בסניפי הרשת, פעילות בדיגיטל, ברשתות החברתיות ואירועי יח"צ לרגל השקת מוצרים חדשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאנה זק נמסר: "סקארה ואני חוגגים כמעט שנתיים של שיתוף פעולה כיפי ומוצלח, והם מזמן הפכו בשבילי לבית. אני שמחה ונרגשת מעליית הפרסומת לטלוויזיה – מרגיש חגיגה כפולה בשבילי. "

לדברי איתי זמיר, מנכ"ל רשת סקארה: "מהר מאוד זיהינו את הפוטנציאל הרב בלהיט החדש. השיר שמתחבר מתחבר ונשען על ערכי המותג סקארה: יופי נשיות וסטייל ומעביר מסר של כוח נשי והצלחה. הערכים יבואו לידי ביטוי בקמפיין הפרסומי שאנו מתכננים לעלות, לרגל השקת מוצרים חדשים בקטגוריית האיפור והטיפוח של סקארה".

צילום: אלכס ליפקין / יח"צ
צילום: אלכס ליפקין / יח"צ
צילום: אלכס ליפקין / יח"צ

אנה זק, כוכבת פופ, זמרת, ושחקנית, בעלת אינסטגרם המונה 1.4 מיליון עוקבים וטיק טוק בעל 5.1 מיליון עוקבים. נחשבת כיום לכוכבת המצליחה ביותר בארץ בכל הרשתות החברתיות, השיקה לא מזמן בשיתוף פעולה עם רשת הקוסמטיקה SACARA קולקציית קפסולה של מוצרי איפור, במהדורה מוגבלת, והעלתה קמפיין ראשון לרשת הקוסמטיקה SACARA בתקציב של 2.5 מיליון ש"ח.

סקארה (SACARA) נחשבת כיום לרשת הקוסמטיקה הגדולה בישראל עם 65 סניפים בפריסה ארצית. הרשת נמצאת בבעלות קבוצת גולברי. SACARA מציעה לצרכנית הישראלית מוצר איכותי במחיר נוח, בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. החברה משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה, כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב הכולל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז, בית ואווירה ומוצרי טיפוח השיער והציפורניים.

צילום: שי תמיר

Back to top button