מבזקיםמשפטי/פלילי

המשנה ליועמ"שית מזהיר: "אם תקנות יו"ש לא יאושרו – כאוס זה אנדרסטייטמנט"

המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, רז נזרי, הזהיר היום (ראשון) בישיבת הממשלה כי אם תקנות יהודה ושומרון לא יעברו בכנסת עד סוף החודש, "כאוס זה אנדרסטייטמנט, ואין לנו דין להחזיק 3,500 אסירים ביטחוניים", דווח ב-YNET.

לשראלת השרה שקד האם תושבי יהודי ושומרון יפסיקו לקבל קצבאות השיב נזרי: ""בראשון ביולי תהיה בעיה קשה לביטוח הלאומי. צו אלוף לא יכול להורות על הגופים בישראל. ננסה למצוא פתרונות, אבל אל תבנו על זה יותר מדי. יש פה בעיה שהממשלה עוקפת את הכנסת".

שרת הפנים איילת שקד פנתה אליו ושאלה האם אנשים המתגוררים ביהודה ושומרון יפסקו לקבל קצבאות, והוא השיב: "ב-1 ביולי תהיה בעיה קשה לביטוח הלאומי. צו אלוף לא יכול להורות על הגופים בישראל. ננסה למצוא פתרונות, אבל אל תבנו על זה יותר מדי. יש פה בעיה שהממשלה עוקפת את הכנסת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממפלגת 'הציונות הדתית' נמסר בתגובה: "ממשלת ישראל נשענת על תומכי טרור ולא מצליחה להגן על זכותה וסמכותה של מדינת ישראל להחזיק 3,500 אסירים ביטחוניים. ממשלה כזו היא סכנה למדינת ישראל, ואין אדם אחד ציוני במדינת ישראל שישתף פעולה עם מי שמכרו את מדינת ישראל לתנועה האיסלאמית. ולכם חברי ממשלת ישראל, ההימור המסוכן שלכם מתפוצץ לכולנו בפנים. תתביישו לכם. פרקו את הממשלה עוד היום ותאפשרו את הארכת התקנות."

Back to top button