מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו תקף את אולמרט: "הפכת אותם לשק חבטות רק בשביל ניגוח פוליטי זול. תתבייש ותתנצל"

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, התייחס לפני זמן קצר (ראשון) בדף הפייסבוק שלו למשפט אשר מתנהל נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. בדבריו תקף נתניהו את אולמרט והתקשורת וחיזק את בני משפחתו.

בפתח דבריו חיזק נתניהו את בני משפחתו ואמר: "שרה, יאיר ואבנר, אני אוהב אתכם. אני גאה בכם. רעייתי שרה ובניי יאיר ואבנר נמצאים תחת מתקפה מרושעת, שקרית ואכזרית כבר יותר מ-20 שנה. זה לא מגיע להם. זאת לא אשמתם."

עוד הוסיף נתניהו ביקורת, הפעם כלפי התקשורת ואמר: "מסע הצייד הנורא הזה מתנהל אך ורק בגלל שמנסים לפגוע בי דרך משפחתי בגלל שאני מנהיג חזק של הימין. אם רק הייתי מתקפל, אם רק הייתי מוסר את מפתחות המדינה לידי האחים המוסלמים, או מוותר על נחלת אבותינו לידי תומכי טרור – התקשורת הייתה נושאת את משפחתי על כפיים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף נתניהו ופנה אל תומכיו: "אבל בזכות התמיכה הציבורית ותעצומות הנפש של המשפחה שלי, אני לא הייתי מוכן להרים ידיים. בגלל זה המשפחה שלי משלמת מחירים כבדים גם היום, אבל אנחנו לא מרכינים ראש. אנחנו לא נכנעים. התמיכה שלכם היא זו שמחזקת אותנו להמשיך ולהיאבק על הערכים שחשובים לנו. על הדגל שלנו, הכוח שלנו, המסורת שלנו, העם שלנו. בזכות התמיכה שלכם אנחנו נמשיך לעמוד יחד נגד כל השקרים."

לסיום, פנה נתניהו לאולמרט ודרש שיתנצל: "ודבר אחד נוסף לאהוד אולמרט: בדיבה ובשקרים שלך אתה פגעת היום בהמוני ישראליות וישראלים שמתמודדים באמת עם אתגרים נפשיים. הפכת אותם לשק חבטות רק בשביל ניגוח פוליטי זול. תתבייש ותתנצל."

צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

תגובה אחת

Back to top button