מבזקיםתאונות דרכים

רוכב אופניים חשמליים בן 50 נפצע קשה מפגיעת משאית בתל אביב

רוכב אופניים חשמליים כבן 50 נפצע לפני זמן קצר (שני) מפגיעת משאית ברחוב שביל התנופה בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים איכילוב במצב קשה ולא יציב עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם.

פראמדיק מד"א הראל ששון וחובש רפואת חירום במד"א יששכר וייס סיפרו: "רוכב האופניים שנפגע מהמשאית נלכד תחתה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. בעזרת אזרח עם מלגזה שהיה במקום הרמנו מעט את המשאית וחילצנו את הפצוע שהיה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות וכאשר ליבו שב לפעום הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

אלעכל צאדק חובש איחוד הצלה שביצע בו פעולות החייאה מסר: "כשהגעתי לזירה רוכב האופניים חשמליים היה לכוד תחת משאית וללא הכרה. עובר אורח ממחסן סמוך הגיע עם מלגזה והרים את המשאית ומתחתיה חולץ הרוכב חולץ כשהוא ללא דופק ונשימה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טל בן יוסף חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים שהיו בסמוך ביצענו בו החייאה בזירה ולאחר שלמרבה הנס חזר דופק ונשימה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות איחוד הצלה

Back to top button